هاشم کندی: حق عضویت ۵۰۰ دلاری کنفدراسیون آسیا، ۴ سال است که پرداخت نشده

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: حق عضویت کنفدراسیون آسیا 4 سال است که از سوی فدراسیون ما پرداخت نشده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از خبرگزاری تسنیم، دکتر رسول هاشم کندی درباره شرایط اعزام ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری به مسابقات جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان اظهار داشت: امروز جلسه‌ای در شورای برون مرزی وزارت ورزش داریم تا پیرامون نفرات اعزامی به این مسابقات تصمیم‌گیری شود. ما با توجه به شرایطی که وجود دارد، ناچار به اعزام یک کاروان کیفی به این مسابقات هستیم، بر همین اساس و با بررسی‌های نهایی به این نکته رسیده‌ایم که 17 نفر در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در این رویداد شرکت کنند. البته مسابقات در بخش‌های پیشکسوتان و همچنین پارادوچرخه‌سواری نیز انجام می‌شود و باید در این بخش‌ها نیز اعزام کنیم که باعث بالا رفتن نفرات اعزامی می‌شود. ما برای این اعزام هزینه‌ها را ارزیابی کرده‌ایم، اما به هر حال باید تمام شرایط با مسئولان در میان گذاشته شود.

وی درباره هزینه این اعزام گفت: جذب اسپانسر در دوران سرپرستی با توجه به شرایطی که فدراسیون دارد، کار بسیار سختی است. ما برای مسابقات ترکیه توانستیم از اسپانسر داخلی و خارجی و همچنین کمک کمیته ملی المپیک بهره بگیریم و اعزام به ترکیه را داشته باشیم، اما برای اعزام به تاجیکستان نیازمند کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک هستیم. طبق برآوردی که داشته‌ایم، هزینه اعزام هر نفر به این مسابقات 55 میلیون تومان است و این نشان می‌دهد که شرایط برای این اعزام سخت است.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: حق عضویت کنفدراسیون آسیا 4 سال است که از سوی فدراسیون ما پرداخت نشده است. هزینه حق عضویت سالیانه 500دلار می باشد.
هاشم کندی درباره مسدود شدن حساب فدراسیون عنوان کرد: متاسفانه حساب فدراسیون مسدود شده و با این مشکل مواجه هستیم. این بدهی تقریباً 220 میلیون تومان است و مربوط به عدم پرداخت حق بیمه از سال 94 به بعد می‌شود. به هر حال باید تلاش کنیم که مشکل برطرف شود تا در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با مشکلی مواجه نشویم.

  • 12:36
  • 1400/11/18
  • 13247