تفاهم نامه همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و شهرداری منطقه ۱۹ تهران

امروز و طی نشستی مشترک میان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری و شهردار منطقه ۱۹، تفاهم همکاری بین فدراسیون، هیات دوچرخه سواری استان تهران و شهرداری این منطقه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز یکشنبه دکتر مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ تهران با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری با دکتر رسول هاشم کندی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که حمید عطاالهی سرپرست هیات دوچرخه سواری استان تهران، فرشید خلوتی مسوول کمیته همگانی فدراسیون، حامد قاسمی عارف مدیر روابط عمومی فدراسیون، مهندس اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹، بهنام پاکزاد مشاور شهردار و مرتضی معصوم زاده سرپرست مجموعه بوستان ولایت حضور داشتند تفاهم نامه ای مشترک میان فدراسیون دوچرخه سواری، هیات دوچرخه سواری و شهرداری منطقه ۱۹ تهران به امضا رسید.
این تفاهم نامه در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین به منظور توسعه دوچرخه سواری همگانی از طریق هیئت دوچرخه سواری استان تهران و شهرداری منطقه ۱۹ است.


از مهمترین دستاورد های این تفاهم نامه راه اندازی «مدرسه دوچرخه سواری» در سطح بوستان ولایت برای نخستین بار در کشور است.
دکتر هاشم کندی در بخشی از اظهارات خود ظرفیت های شهرداری های مناطق را برای توسعه همگانی رشته دوچرخه سواری بالا عنوان نمود و گفت: امیدواریم این تفاهم نامه با شهرداری منطقه ۱۹ دریچه همکاری را با سایر شهرداری های مناطق برای توسعه بخش همگانی و شهری رشته دوچرخه سواری بگشاید.
دکتر مهدی هدایت، شهردار منطقه ۱۹ نیز در این نشست با ابراز امیدواری از این دیدار و امضای تفاهم نامه با فدراسیون دوچرخه سواری، اظهار داشت: تمام ظرفیت های منطقه ۱۹ به ویژه بوستان ولایت آمادگی همکاری با فدراسیون و هیات دوچرخه سواری استان را دارد و امیدواریم این تفاهم نامه بتواند در بخش سلامت و تندرستی شهروندان منطقه و سایر مناطق تهران نقش بسزایی داشته باشد.

  • 13:21
  • 1400/11/18
  • 13578