قلی‌پور: کسب مدال دور از دسترس نیست

ملی‌پوش کشورمان که به همراه تیم ملی راهی اردوی ترکیه شده است می گوید کسب مدال در مسابقات آسیایی تاجیکستان و ترکیه برای تیم ملی بانوان دور از دسترس نیست.

پانته‌آ قلی‌پور در در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان کشورمان در جزیره کیش، اظهار داشت: در 2 مرحله قبلی اردوی تیم ملی شرایط بسیار خوبی را سپری کردیم و مرحله سوم اردوی تدارکاتی که در جزیره کیش هستیم، تمدید شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به لحاظ امکانات تغذیه‌ای، اسکان و تمرین، شرایط بسیار مناسبی در اختیار تیم ملی قرار داده شده است. شرایط آب‌وهوایی کیش هم بسیار مساعد است و تمرینات منظمی برگزار کردیم که مطمئنا به لحاظ فنی تاثیر بسزایی در بین دوچرخه‌سواران خواهد داشت.

رکابزن ملی‌پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که "تا چه اندازه‌ای برای کسب مدال امیدوار هستیم"، گفت: برای حضوری قدرتمند در مسابقات ترکیه و آسیایی تاجیکستان، تمرینات و اردوهای بسیار عالی و منظمی برگزار کردیم.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایطی که داشتیم، کسب مدال دور از دسترس نیست و تمام اعضای تیم ملی یک‌صدا و همدل هستند تا بتوانیم در رقابت‌های پیش‌رو بهترین نتایج را برای جامعه بزرگ دوچرخه‌سواری کشورمان کسب کنیم.

  • 17:55
  • 1400/12/12
  • 8374