علیاری: برای کسب مدال در مسابقات آسیایی خیلی امیدواریم

رکابزن تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران گفت: برای کسب مدال در مسابقات آسیایی تاجیکستان خیلی امیدواریم و کادرفنی حساب ویژه‌ای برای افتخارآفرینی در رشته تایم تریل انفرادی روی من باز کرده است.

آیدین علیاری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران در تهران، اظهار داشت: در هر 3 مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی، شرایط بسیار خوبی را سپری کردیم و من نیز بعد از وقفه‌ای طولانی، در این اردوها به آمادگی کامل رسیدم و شرایط نسبتا خوبی دارم. امروز هم آخرین اردوی تیم ملی آغاز شد و امیدوار هستیم تا شرایط بهتر از قبل برایمان رقم بخورد.

وی ادامه داد: در روزهای نخست سال من شاید اعتماد به نفس حضور مجدد در اردوی تیم ملی را نداشتم اما خوشبختانه در این مدت تمرینات بسیار خوبی را در اردوهای تیم ملی سپری کردم. شرایط به‌گونه‌ای است که کادرفنی تیم ملی برای کسب سکو و مدال در رشته تایم تریل روی من حساب باز کرده است.

رکابزن تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران در ارتباط با رقابت‌های آسیایی تاجیکستان، مطرح کرد: تخصص من در مسیرهای اسپرینت است و باتوجه به رکوردهایی که در اردوی تیم ملی داشتم، خیلی امیدوارم که در بخش تایم تریل مسابقات آسیایی بتوانم مدال کسب کنم. مطمئنا من تمام تلاشم را برای موفقیت کشورم در رقابت‌های پیش‌رو انجام می‌دهم.

علیاری در خصوص اعزام رکابزنان به مسابقات آسیایی گفت: فدراسیون واقعا در خصوص برگزاری اردوها و حضور تیم ملی در رقابت‌های ترکیه بهترین عملکرد را داشته است. امیدوارم مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را انجام دهند تا تیم ملی استقامت امید ایران با 3 رکابزن در تاجیکستان بتواند حضور پیدا کند. حضور من، علی لبیب و مهدی آقاکاشی در این رقابت‌ها می‌تواند با کسب بهترین عناوین همراه باشد.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شرایط اردوهای برگزارشده بسیار مناسب است. امیدوارم بتوانیم در رقابت‌های ترکیه و مسابقات آسیایی تاجیکستان بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

  • 13:52
  • 1400/12/15
  • 18927