گفت وگو با رئیس هیات استان سمنان

غزنچایی : با ساخت 6 پیست توانستیم جایگاه مناسبی را در دوچرخه سواری کشور بدست آوریم

هیات دوچرخه سواری استان سمنان هم مثل بسیاری از هیات ها در راستای اهداف برنامه ریزی فدراسیون دوچرخه سواری گام های بلندی را تا امروز برداشته است ،  ساخت 6 پیست خاکی در سالی که گذشت موید این موضوع است.

خلیل غزنچایی رئیس هیات استان سمنان در گفت و گو با سایت روابط عمومی فدراسیون دوچرچه سواری گفت : سعی کردم در سال 98 طبق برنامه تقویمی پیش برویم و برنامه های مان را عملی کنیم . برگزاری کلاس های مربیگری ، برگزاری میزبانی دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان کشور ، برگزاری همایش های دوچرخه سواری به مناسبتهای مختلف اعم از هفته دولت – تربیت بدنی – روز جهانی هوای پاک و روز جهانی دوچرخه سواری نمونه ای از عملکرد هیات استان سمنان در سال گذشته می باشد.

وی افزود : در سال 98 با اعزام تیم های مردان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاهها ، سه مقام دومی پیست در رشته های چهار کیلومتر انفرادی ، دور امتیازی و امونیوم را کسب کردیم .

رئیس هیات سمنان در ادامه خاطر نشان کرد : یکی از اقدامات بسیار خوبی که درراستای اهداف فدراسیون هم می باشد برگزاری چهار کلاس استعدادیابی در استان بود که در سطح مربیان برگزار شد. اعزام مربیان فعال به دورهای تخصصی دوچرخه سواری کمپ تیمهای ملی هم از دیگر اقدامات ما در سال 98 بود.

 وی افزود : خدا را شکر استان سمنان در حال حاضر دو ملی پوش در سطح نوجوانان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و سعی داریم تا با برنامه ریزی که داشتیم این تعداد بیشتر هم شوند.

غزنچایی با اشاره به کمبود پیست در استان اظهار داشت: ما قبلا در سمنان پیست مناسب برای دوچرخه سواران نداشتیم . ورزشکاران نخبه و با استعداد ما غالبا از دیگر استان ها در مسابقات شرکت می کردند اما با ساخت 6 پیست توانستیم ورزش دوچرخه را با کمک هیات ها بومی کنیم تا برای برگزاری مسابقات دانهیل و کراس کرانتری در شهرستان های استان هم مشکلی نداشته باشیم. حتی برای رفاه حال ورزشکاران چهار دستگاه کورسی برای مسابقات کشوری خریداری کردیم که در اختیار دوچرخه سواران قرار دادیم .

وی با اشاره مشکلات دوچرخه سواری استان سمنان گفت: با توجه به اینکه استان در سالهای گذشته فعالیتی نداشته با کمک آقای قمری و استان به حمدالله توانستیم با همین استعدادها و پشتکار و تربیت مربیان و ورزشکاران جایگاه مناسبی را در کشور به دست آوریم که در صورت حمایت بیشتر توفیقات بیشتری را خواهیم داشت.

رئیس هیات سمنان  درباره برنامه تقویمی سال 99 هم بیان داشت : اگر خداوند توفیق دهد در ادامه کار در سال ۹۹ تکمیل زیر ساختها و پرورش استعدادها مخصوصا نوجوانان مد نظر می باشد چون تجربیات من در ۳۰سال گذشته بدون آزمایش و خطا با دقت بیشتر و تخصصی در استان اعمال می گردد .

  • 09:42
  • 1399/03/31
  • 27603