تور دوچرخه سواری مرند - ارس با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود

دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی مرند - ارس با حضور رکابزنان جوان ۱۰ تیم باشگاهی و ملی از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،  تاکنون حضور تیم‌های ملی جوانان ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و گرجستان به عنوان تیم‌های خارجی و جوانان سپاهان، مس رفسنجان، صرافی کایا ارس، نماینده خراسان رضوی و دانشگاه آزاد تبریز نیز به عنوان تیم‌های داخلی در این تور قطعی شده است.

دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی جوانان مرند-ارس در سه مرحله از شهرستان مرند تا منطقه آزاد ارس (جلفا) برگزار خواهد شد و پذیرش تیم‌ها روز پنجشنبه – ۲۱ مهر ماه – انجام می‌شود.

برگزاری دومین دوره تور دوچرخه سواری مرند - ارس در فاصله اندکی از سی و پنجمین دوره تور ایران - آذربایجان، نشان از پویا بودن این رشته ورزشی در آذربایجان شرقی دارد.

در نخستین دوره این مسابقات که سال گذشته به صورت داخلی و با شرکت ۱۱ تیم برگزار شد، در مجموع امتیازات تیمی، تیم‌های اعتماد کالای یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شرکت عمران شهر جدید سهند به ترتیب رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز پوریا یعقوبی از شرکت عمران شهر جدید سهند، علی احمدی از اعتماد کالای یزد و نیما ناطقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان توانستند عناوین اول تا سوم را کسب ‌کنند.

 پوریا یعقوبی رکابزن تیم شرکت عمران شهر جدید سهند قهرمان و صاحب پیراهن قرمز (رکابزن برتر در مسیرهای کوهستان) شد و یاشار معصومی دیگر رکابزن این تیم پیراهن سبز (رکابزن برتر در مسیرهای امتیازی) را از آن خود کرد.

  • 12:26
  • 1401/07/20
  • 18630