پایان تور دوچرخه‌سواری مرند-ارس با قهرمانی سپاهان

دومین دوره از مسابقات تور دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری،  

مرحله سوم و پایانی تور دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس امروز (یکشنبه) از باغ رضوان مرند تا هتل کاروانسرای ارس برگزار شد که طی آن، محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس بار دیگر توانست پیشتاز شود.

رامندی مسافت ۴۸ کیلومتری این مرحله را در مدت زمان یک ساعت و ۳۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه ر‌کاب زده و همچون مرحله دوم مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

علیرضا عبداللهی از سپاهان که در مراحل اول‌ و دوم به مقام نایب قهرمانی رسیده بود، در مرحله سوم نیز صاحب این عنوان شد و هتریک کرد!

وی تنها یک ثانیه با نفر اول فاصله داشت و پس از این دو دوچرخه‌سوار نیز وهبی سلیمان از تیم ملی عراق با ۲ ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست در جایگاه سوم قرار گرفت.

اما در رده‌بندی کلی مسابقات، علیرضا عبداللهی از تیم فولاد مبارکه سپاهان که در مرحله سوم پیراهن طلایی را برتن داشت، صدرنشینی خود را حفظ کرده و فاتح دومین دوره شناخته شد.

محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس و امیرحسین وطن‌پرست از تیم مس رفسنجان به ترتیب در رد‌ه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده‌بندی امتیازی سه مرحله، ائلمان عابدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز بر جایگاه نخست تکیه زد تا بهترین دوچرخه‌سوار این بخش لقب بگیرد و عنوان سلطان کوهستان به محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس رسید.

اما با پایان مرحله سوم نتایج بخش تیمی مجموع مراحل هم مشخص شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد تبریز و صرافی کایا ارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب ‌کردند.

این گزارش می‌افزاید، دومین دوره تور دوچرخه‌سواری مرند-ارس در رده سنی جوانان و به‌صورت بین‌المللی با حضور رکابزنانی از ۹ تیم داخلی و خارجی طی سه مرحله از ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه برگزار شد‌‌.

تیم‌‌های جوانان سپاهان، مس رفسنجان، صرافی کایا ارس، امیدنیا مشهد، دانشگاه آزاد تبریز، پرشین تهران و هیات دوچرخه‌سواری مرند به عنوان تیم‌های داخلی و تیم‌‌ ملی جوانان و سینا اسپرت عراق نیز به عنوان تیم‌های خارجی در این تور شرکت داشتند.

 

 

  • 16:58
  • 1401/07/24
  • 23521