پیام تبریک فدراسیون دوچرخه سواری به مناسبت هفته سپاهان

دکتر رسول هاشم کندی اسدی در پیامی هفته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به ورزشکاران، مربیان و مسوولان این باشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخ سواری، متن پیام سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به این شرح است:

ورزش قهرمانی در واقع موتور حرکت ورزش همگانی است و میتوان با ورزش قهرمانی کاری کرد که ورزش همگانی رائج شود. (مقام معظم رهبری)

هفته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یادآور نقش آفرینی همه کسانی است که در مسئولیت های مختلف زمینه ی بستر مناسب برای ورزش آحاد مختلف جامعه را پدید می آورند.
به همت والا و تلاش وافر مسوولان و پرسنل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان درود می فرستیم و امیدواریم پیامدهای مقوله ی مهم ورزش و تربیت بدنی در جامعه با افزایش ارتقا سطح سلامتی مردم، کاهش بیماری‌های ناشی از کم تحرکی، ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم در پرتو افتخارآفرینی قهرمانان این سرزمین و تحقق نقش تربیتی آن، منجر به رشد و تعالی کشور شود .

هفته فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را گرامی می داریم و برای جامعه ی پرافتخار ورزش این باشگاه بزرگ بویژه  که دارای بیش از 2500 ورزشکار در قالب 93 تیم ورزشی می باشد آرزوی سلامتی و سربلندی داریم .

برخود لازم می دارم از حمایت ها و تلاش همیشگی آن باشگاه بزرگ تقدیر و تشکر نمایم، همچنین یاد و خاطره شهدای ورزشکار علی الخصوص شهدای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اعضای باشگاه دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان که نماد دفاع از ارزش‌های دینی، ملی، انقلابی دفاع مقدس و پاسدار اندیشه پهلوانی و جوانمردی هستند را زنده نگه داریم.

 

ومن الله توفیق

رسول هاشم کندی اسدی

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری

  • 10:59
  • 1401/08/07
  • 31368