با حضورمسئولان فدراسیون های دوچرخه سواری؛ نشست های تخصصی با فدراسیون های داوطلب اعزام به هانگژو برگزار شد

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو صبح امروز دو نشست با مسئولین فدراسیون های دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواریو به نقل از سایت کمیته ملی المپیک،این نشست ها با حضور دکترسید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان،دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس،دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته، دکتر مریم کاظمی پور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش،دکترعلی رغبتی مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی و حرفه‌ای،آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیو ن ها و دبیر شورای برون مرزی و برخی مدیران بطور مجزا برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر سید مناف هاشمی ضمن حمایت قاطع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدراسیون های اعزامی به هانگژو اظهار داشت: با تمام توان در کنار فدراسیون ها هستیم ولی انتظارات نیز می بایست معقول و متناظر با داشته ها و توانایی های وزارت و کمیته باشد مضاف بر اینکه مجموعه آکادمی ملی المپیک با زیر ساختهای آموزشی ،تمرینی ،آمادگی سنجی و کارشناسان خود در خدمت تیم های ملی اعزامی به هانگژو است.
در نخستین نشست که با حضور هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری و محمود وفایی مدیر تیم های ملی  برگزار شد هاشم کندی گزارش کاملی در خصوص برنامه ها ، اعزامها و اردو های تیم های ملی دوچرخه سواری تا زمان اعزام به هانگژو ارائه داد  که ضمن اعتبار سنجی خواستار حمایت مالی بیشتر مسئولین ورزش کشور شد که مقرر  گردید برنامه های در دست اجرای فدراسیون برای حضور قدرتمندانه در بازیها اولویت بندی  و نسبت به پیاده سازی آن و تامین منابع مالی تفاهم نهایی صورت پذیرید .
گران بودن تجهیزات دوچرخه سواری و کمبود پیست های مناسب از مهمترین دغدغه های مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری بود و دبیر کل کمیته ملی المپیک  نیز ضمن  حمایت از تلاش های مسئولین فدراسیون ،ابراز امیدواری کرد مجمع انتخابی فدراسیون دوچرخه سواری در تاریخ تعیین شده برگزار گردد.
سپس  نشست فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور دکترغلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون و عضو هیات اجرایی کمیته ،مریم صادقی نایب رئیس بانوان ومصطفی افشاری سرپرست دبیری فدراسیون  برگزار شد که طی آن  دکتر شعبانی بهار به ارائه برنامه های در دست اجرای فدراسیون و اولویت بندی آن برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی هانگژو اشاره کرد.
وی تصریح کرد: جدا از آماده  سازی تیم ملی برای هانگژو رقابت های کسب سهمیه المپیک در ریکرو را هم پیش رو داریم که حائز اهمیت است و به همین منظور یک مربی سطح یک از کره جنوبی جذب  کردیم و اگر بتوانیم قرارداد وی را تا پایان بازیهای هانگژو تمدید کنیم خیلی خوب خواهد شد بخصوص که  با حضور این مربی  و نظارت دقیق در زمینه تغذیه، تمرین و مسابقات درون اردویی شاهد اثرات مثبت و تغییر و تحولات خوبی در بین کمانداران بوده ایم.
وی  همچنین اشاره ای به گران شدن تجهیزات  تیرو کمان  و مشکلات موجود در واردات آنها داشت و خواستار حمایت بیشتر مسئولین ورزش کشور در این  زمینه شد.
محسن بیرانوندسرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی،سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل،امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی و مرتضی کوهی از دیگر افراد حاضر در این جلسات بودند.
 

  • 16:10
  • 1401/11/01
  • 28262