پیام تبریک نوروزی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومي فدراسیون دوچرخه‌سواری، در پیام دکتر رسول اسدی آمده است:

بازهم نوروزی دیگر از راه رسید، این عید فرخنده و آغاز سال نو و حلول بهار طبیعت را که متقارن با ماه مبارک رمضان است را به همه مردم ایران به ویژه جامعه ورزش دوچرخه‌سواری تبریک و تهنیت می گویم.

در سالی که گذشت با همه مانع تراشی ها و مشکلات، شاهد برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری بودیم. اعتماد اعضای محترم مجمع به اینجانب به عنوان تنها نماینده خانواده دوچرخه‌سواری در مجمع انتخابات فدراسیون اتفاقی شایسته و امیدبخش برای بنده و مجموعه فدراسیون دوچرخه‌سواری در مدت ۱۶ ماهه سرپرستی بود که امید است با دعای خیر همه اعضای خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری بویژه پیشکسوتان عزیز بتوانیم در سال جدید موانع را یکی پس از دیگری برداریم و رشته دوچرخه‌سواری را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در سالی که گذشت حاصل تلاش مجموعه فدراسیون دوچرخه‌سواری کسب ۲۳ مدال در رقابت های بین‌المللی بود که جا دارد این مهم را به جامعه دوچرخه‌سواری کشورمان تبریک بگوییم.

امیدواریم در سال جدید بازهم شاهد موفقیت ورزشکاران دوچرخه‌سواری در رقابت های داخلی و بین المللی باشیم و برای ایرانیان و مردم جهان نیز سالی سرشار از سلامتی، صلح و موفقیت زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبري آرزو می کنیم.

  • 20:24
  • 1401/12/29
  • 18444