گفت وگو با اسماعیل صفا رئیس هیات دوچرخه سواری استان هرمزگان

با قدرت به بحث استعدادهای نخبه ورود خواهیم کرد

هر چند به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز مسابقات ورزشی به حالت خود بازنگشته و خیلی از استان ها از جمله هرمزگان در وضعبت قرمز بسر می برند اما سال گذشته استان هرمزگان یکی از استان های منتخب در لیگ به حساب می آمد که توانست  43 مدال رنگارنگ را توسط دوچرخه سوارانش کسب کند.

اسماعیل صفا رئیس هیات دوچرخه سواری استان هرمزگان در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در سال 98 ما در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ شرکت کردیم که خدا را شکر توانستیم 43 مدال رنگارنگ را توسط دوچرخه سواران برای استان کسب کنیم .

وی افزود : یکی از اقدامات بسیار خوبی که هیات استان انجام داد ورود به بحث المپیاد ورزشی بود . کسب مدال طلای المپیاد ورزشی پسران و دعوت به اردوی تیم ملی استعداد یابی و انتخاب ورزشکار هرمزگان در جمع 4 منتخب سرعت کشور یکی از بهترین عملکرد ما در سال گذشته بود که رقم خورد و بازتاب بسیار خوبی در سطح استان و کشور داشت.

صفا در ادامه خاطر نشان کرد: البته فارغ از بحث حضور در مسابقات و مدال آوری و نخبه پروری ما توانستیم یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 را از طرف فدراسیون دراستان برگزار کنیم که بسیار مفید بود و انشاله احتمال دارد امسال دوباره آن را برگزار کنیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری هرمزگان در ادامه اظهار داشت: در بحث استعدادیابی باید گفت که هیات دوچرخه سواری استان هرمزگان بصورت منظم با همکاری و تامل با اداره کل آموزش و پرورش استان جهت شناخت استعداد های برتر دوچرخه‌سواری همواره برگزار می‌شود که ثمره آن کسب مدال طلا مسابقات المپیاد در سال گذشته بود که توسط دوچرخه سوار هرمزگانی بدست آمد. هدف ما از اجرای این طرح شناسایی استعداد‌های برتر رشته دوچرخه سواری و تشکیل تیم‌های پایه استان است.

وی درباره برنامه تقویمی سال 99 گفت : در سال جاری نیز اگر بیماری کرونا اگر مجال دهد با قدرت و توانمندی سال گذشته به کسب استعداد های برتر ورود خواهیم کرد. برنامه‌های سال 99 با استعداد یابی و برگزاری مسابقات مختلف در رده‌های مختلف سنی جهت شرکت در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بعد از چراغ سبز وزارت بهداشت شروع می‌شود. البته در این راستا برگزاری همايش های عمومی در سراسر استان نیز همانند سال‌های گذشته ادامه دارد.

  • 09:24
  • 1399/04/08
  • 29617