احمدی رییس هیات کردستان شد

مجمع انتخابات ریاست هیات دوچرخه سواری استان کردستان، ظهر روز چهارشنبه 25 دی ماه در سنندج برگزار شد و طی آن بهمن احمدی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان کردستان ظهر روز چهارشنبه 25 دی ماه با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای رسمی مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
بهمن احمدی، سیروان خدامرادنژاد، بهزاد ایمانی و محمداشکان احمدی کاندیداهای انتخابات به منظور کسب عنوان ریاست هیات دوچرخه سواری استان کردستان بودند که محمد ایمانی پیش از آغاز مجمع از ادامه رقابت خودداری کرد و بهزاد ایمانی نیز در آغاز این جلسه انصراف خود را اعلام کرد.
در پایان این انتخابات، بهمن احمدی با کسب 11 رای از مجموع 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری استان انتخاب شد.
همچنین سیروان خدامرادنژاد نیز 3 رای از مجموع آرا را به خود اختصاص داد و یک رای سفید نیز به صندوق انداخته شد.
قمری پس از این مراسم دقایقی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کردستان دیدار و گفتگو کرد. در این نشست پیرامون افزایش فعالیت های هیات دوچرخه سواری استان کردستان در بخش استعدادیابی و تیمداری در مسابقات های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

  • 17:22
  • 1399/03/01
  • 22452