سفر دو روزه رییس فدراسیون دوچرخه سواری به اصفهان

رییس فدراسیون دوچرخه سواری جهت دیدار با مسوولان ورزش استان اصفهان راهی این استان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، از صبح روز گذشته رییس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه دبیر و مدیر تیم های ملی جلسات متعددی را استان اصفهان برگزار کردند.
🔸دیروز پنجشنبه نشست خسرو قمری با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دو مدیر عامل باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان برگزار شد.
▪️ ساخت پیست دوچرخه‌سواری در اصفهان به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران محور نشست دیروز بود.
▪️ خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین از دو باشگاه بزرگ اصفهان درخواست کرد تا همچون سنوات گذشته از رشته دوچرخه‌سواری حمایت داشته باشند و فدراسیون تمام تلاش و همکاریهای لازم را جهت حضور این دو باشگاه در رویدادهای داخلی و خارجی پیش رو را انجام خواهد داد.
▪️ در این نشست که دبیر فدراسیون و مدیر تیم های ملی و رییس هیات دوچرخه‌سواری استان اصفهان نیز حضور داشتند در خصوص توسعه همگانی رشته دوچرخه‌سواری در اصفهان مباحثی مطرح شد که مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حمایت خود را از این برنامه ها اعلام نمود.
▪️مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ادامه از تداوم حضور تیم دوچرخه‌سواری این باشگاه در لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت باشگاه سپاهان به رشته دوچرخه‌سواری اهمیت بسیاری می‌دهد و موفقیت در این رشته در اولویت برنامه های ما قرار دارد.
▪️در پایان این نشست رییس فدراسیون دوچرخه سواری خواهان حمایت باشگاه‌های کشور از رشته دوچرخه‌سواری شد و اذعان داشت باشگاه‌ها بالهای قوی فدراسیون دوچرخه سواری محسوب می شوند و عملا در یکسال گذشته متوجه این امر شده این که تعطیلی باشگاه‌ها چه لطماتی را به ورزشکاران، تیم های ملی و فدراسیون وارد کرده است.
▪️رییس فدراسیون حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان را ستود و ابراز امیدواری کرد تا با امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون دوچرخه سواری و اداره ورزش و جوانان استان شاهد افزایش همکاری های طرفین در رشد و توسعه رشته دوچرخه‌سواری باشیم.

🔸 نشست رییس فدراسیون دوچرخه سواری با شهردار خمینی شهر اصفهان
▪️ در این نشست پیرامون ساخت و تکمیل پروژه پیست های دوچرخه‌سواری کوهستان و برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در این منطقه مسائلی مطرح شد.
باتوجه به حضور دو ماهه نماینده فدراسیون در محل احداث این پیست ها در اصفهان، شهردار خمینی شهر قول مساعد داد تا پایان سال این پیست ها را تکمیل و افتتاح نماید.
در آخر نیز رییس، دبیر و مدیر تیم های ملی در دوره مربیگری درجه 3 ویژه معلمین آموزش و پرورش سراسر کشور در شهر خمینی شهر حضور پیدا کردند.

  • 17:33
  • 1399/03/01
  • 26087