رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی: آماده میزبانی مسابقات هستیم، اما مجوز نداریم

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی پاسخ نامه سه روز قبل فدراسیون برای میزبانی رویدادهای مختلف در این رشته ورزشی را ارسال کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوچرخه‌سواری هفته گذشته اعلام کرد که به دنبال برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جاده و لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بدون اسکان و حضور تماشاگر است. بر همین اساس نیز هیئت‌های استانی که آمادگی لازم برای این میزبانی‌ها را دارند، مقرر شد که تا پایان هفته جاری در این خصوص اعلام آمادگی کنند.

یکی از استان‌هایی که پیش از این به دنبال برگزاری مسابقات بود، خراسان رضوی بود. با توجه به شرایطی که در این استان به دلیل شیوع کرونا وجود دارد، این ابهام به وجود آمد که آیا خراسان رضوی باز هم آماده برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری است یا خیر.

مهدی روزبهانه رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: من صبح امروز (شنبه 11 مرداد) پاسخ نامه فدراسیون را دادم و برای میزبانی رویدادهای مختلف اعلام آمادگی کردم.

وی افزود: تنها مشکلی که ما داریم، بحث نداشتن مجوز برگزاری است. با توجه به اینکه استان خراسان رضوی به دلیل شیوع ویروس کرونا در منطقه قرمز قرار دارد، شرایط برای برگزاری مسابقه مهیا نیست و مجوز لازم هنوز صادر نشده است. ضمن اینکه اواسط هفته گذشته نیز استانداری همه فعالیت‌های ورزشی را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

روزبهانه عنوان کرد: برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ نیازمند داشتن اسپانسر هستیم و باید زمان مشخصی برای رقابت‌ها معین کنیم. بنابراین هر زمان که شرایط بهتر شود و بتوانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم، اسپانسر نیز می‌گیریم و در نهایت مسابقات را برگزار خواهیم کرد

  • 11:32
  • 1399/05/11
  • 67494