رئیس هیئت دوچرخه سواری:

جشنواره هدف نفس تازه ای به جامعه ورزشی استان می دهد

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گفت: جشنواره هدف یک حرکت فرهنگی و ورزشی بسیار ارزشمند است که نفس تازه ای به جامعه ورزشی استان می دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از ستاد خبری جشنواره هدف، رسول هاشم کندی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در جهان باعث تعطیلی تورنمنت های داخلی و خارجی شده است اظهار داشت: برگزاری جشنواره  می تواند انگیزه های از بین رفته در بین ورزشکاران را از نو بوجود بیاورد.

او افزود: برگزاری جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ورزشکاران و داوران برتر استان است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان با تمجید از برگزار کنندگان جشنواره اظهار داشت: ورزشکاران ما از لحاظ مالی در بسیاری از رشته های ورزشی انگیزه ادامه دادن در مسیر خود را گاها از دست می دهند، چنین رویدادهای فرهنگی می تواند باعث ایجاد انگیزه و رقابت برای ماندگار شدن آنها در عرصه ورزش شود.

او در بخش دیگری از سخنانش از به تعویق افتادن تور دوچرخه سواری سال 99 خبر داد و ادامه داد:  تور دوچرخه سواری آذربایجان قرار بود در مهر ماه سال جاری برگزار شود و بدلیل همه گیری ویروس کرونا به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ موکول شد.  رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ادامه داد: در تور سال 98 علارغم محدودیت هایی که داشتیم توانستیم در ارزیابی جهانی نمره کامل را کسب کنیم.

هاشم کندی سال 98 را برای هیئت دوچرخه سواری استان سال موفقی ارزیابی کرد و گفت: ما برترین هئیت دوچرخه سواری در کشور شدیم و یکی از هیئت های برتر استان بودیم. در زمینه اوقات فراغت برترین هیئت به لحاظ اجرای همایش های مختلف شدیم.

  • 18:43
  • 1399/03/06
  • 10599