گفت وگو با قهرمان مرحله اول لیگ جاده بانوان

ماندانا دهقان : تصور نمی کردم سطح مسابقات بالا باشد

مرحله اول مسابقات دوچرخه سواری جاده بانوان در رده بزرگسالان در حالی به پایان رسید که ماندانا دهقان از تیم هیات هرمزگان توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، ماندانا دهقان طی گفت وگویی اعلام کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود تصور نمی کردم بعد از دوری چند ماهه به خاطر شیوع ویروس کرونا بچه ها اینقدر آماده باشند.اما من برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشتم و توانستم مزد تلاش هایی که داشتم را با این قهرمانی بگیرم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رشته دوچرخه سواری از رشته های سخت در ورزش دنیا محسوب می شود چرا که در گرما و سرما باید تمرینات را ادامه بدهیم و با توجه به تمام این سختی ها فقط عشق به این رشته است که ما را دل گرم نگه داشته است.

دهقان در ادامه خاطر نشان کرد: من با توجه به شرایط بدنی و تمریناتی داشتم می دانستم در سطح و آمادگی خوبی قرار دارم و از بقیه بچه ها خیلی اطلاع خاصی نداشتم به هر حال خیلی خوشحال هستم و امیدوارم سایر رکابزنان هم نتایج خیلی خوبی کسب کنم. فقط دوست دارم از میزبانی خوب مسابقات بعد از وقفه چند ماهه تشکر کنم . همه این کارها باعث میشود تا ما با جدیت بیشتری به تمرینات مان ادامه دهیم.

وی در خاتمه اظهار داشت : جا دارد از تلاش های مربی ام آقای احسان سلیمانیان تشکر ویژه داشته باشم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند.

  • 09:50
  • 1399/07/04
  • 11608