دبیرهیات دوچرخه سواری استان لرستان

فرزاد : به محض صدور مجوز ستاد کرونا میزبان مسابقات جوانان خواهیم بود

در برنامه تقویمی سال 99 برنامه ریزی برگزاری میزبانی 2 مرحله از مسابقات لیگ در رده جوانان و نوجوانان را داشتیم که هنوز ستاد کرونا مجوز آن را صادر نکرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ،  بهروز فرزاد دبیر دوچرخه سواری هیات لرستان گفت: در چند ماه اخیر سعی کردیم تمرینات رقابتی برای آقایان و بانوان برگزار کنیم . در سال 98 فعالیت های چمشگیری داشتیم بخصوص در بخش جوانان و نوجونان که در آخرین مسابقات قبل از شیوع ویروس کرونا در سمنان توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم .

وی افزود : متاسفانه با شیوع کرونا عملا همه فعالیت های ورزشی به خاطر وضعیت قرمز استان متوقف شد اما از اردیبهشت دوباره تمرینات به ارودها برگشت و توانستیم با برنامه ریزی منسجمی که انجام دادیم بحث انگیزشی بچه ها را تقویت کنیم . برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین و بالا بردن سطح کیفی دانش دوچرخه سواران در مسابقات از جمله عملکردهای استان در چند ماه اخیر بود.

فرزاد در ادامه خاطر نشان کرد: در ابتدای سال سعی کردیم با برگزاری جلسات منظم برای روسای شهرستان ها اقدامات خوبی را برای رکابزنان استان فراهم کنیم. تنظیم برنامه تقویمی و برگزاری دو مرحله میزبانی در سال جاری از دیگر برنامه های ما در چند ماه اخیر بود که همچنان ستاد کرونا مجوز آن را صادر نکرده است .

دبیر دوچرخه سواری هیات لرستان اظهار داشت : آمادگی خودمان را برای حضور در لیگ و قهرمانی کشور به فدراسیون اعلام کرده ایم و امیدواریم با کمرنگ تر شدن موضوع ویروس کرونا و صدور مجوز برای مسابقات میزانی حداقل 2 مرحله از رده جوانان و نوجوانان را داشته باشیم .

  • 09:24
  • 1399/07/08
  • 28000