استعداديابي و نخبه پروري از برنامه هاي اصلي دوچرخه سواري فارس در سال 99 است

هیات دوچرخه سواری استان فارس با انتخاب‌ محمد جواد کشاورز در پایان سال 98 دستاوردهای خوبی داشت و در زمان شیوع کرونا هم از هیات های فعال بود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس در این باره گفت:تمرینات در منزل بوسیله ترینر  توسط دوچرخه سواران، ارائه برنامه و رصد کردن تمرینی به ورزشکاران بر روی ترینر توسط مربیان منتخب استان، توزیع بسته های بهداشتی توسط دوچرخه سواران در مناطق کم برخوردار از جمله برنامه های هیات در این دوران سخت بود.
محمد جواد کشاورز در ادامه درباره فعالیت های این هیات با حضور وی در سال 98 گفت: لیگ کورسی و لیگ کوهستان دوچرخه سواری را برگزار کردیم که البته به خاطر شیوع کرونا نیمه تمام ماند.
وی خاطر نشان کرد :برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند هم از دستاوردهای خوب هیات بود که به گفته تمام ملی پوشان از جمله اردوهای خوب تیم های ملی به شمار میرفت.
عنوان سفیر دوچرخه سواری همگانی فدراسیون و عنوان شهر ملی دوچرخه در سال 98 به شیراز رسید و  3ورزشکار شیرازی به مسابقات اسیایی رفتند که در مسابقات بین المللی هند و امارات توسط فرزاد خدایاری و فرانک پرتو اذر صاحب مدال شدیم، فرانک پرتو آذر بعنوان تنها مدال آور مسابقات تایلند نیز بود که با عملکرد خوب خود بر جایگاه سوم ایستاد. استان فارس در حال حاضر مکانی برای استقرار ندارد و امکامات و تجهیزات کمی دارد که امیدورام با برطرف شدن شرایط فعلی و با حمایت های همیشگی اداره کل ورزش و جوانان این مشکلات برطرف شود و این رشته پر جاذبه و تاثیر گذار و همگانی در فارس بیش از پیش رو به جلو حرکت کند و وقفه ای در برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت‌ و کوتاه‌ مدت ما پیش نیاید.

  • 13:58
  • 1399/03/07
  • 10708