آغاز مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه‌سواری با درگیری دو رکابزن/ دبیر فدراسیون: قاطعانه برخورد می‌کنیم

مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری در حالی آغاز شد که دو رکابزن در پایان با یکدیگر درگیری پیدا کردند

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین مرحله از لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش بخش جاده در حالی آغاز شد که دو رکابزن تیم های سپاهان و دانشگاه آزاد با یکدیگر درگیری لفظی و فیزیکی با یکدیگر داشتند. سعید صفرزاده از تیم سپاهان و میرصمد پورسیدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز در انتهای خط درگیری پیدا کردند که این موضوع از دید داوران دور نمانده آنها به مسئولان برگزاری مسابقات گزارش دادند.

بر همین اساس و طبق تصمیم اولیه این دوره‌ رکابزن فردا حق شرکت در بخش تایم تریل را ندارند و قرار است کمیته انضباطی برای موضوع در فدراسیون تشکیل شود.

 محسن سلگی، دبیر فدراسیون با اشاره به این موضوع به فارس گفت: متاسفانه این دو ورزشکار همشهری هم هستند و در اواخر رقابت این درگیری را به وجود آوردند که مسابقات را خدشه‌دار کرد.

وی ادامه داد: فدراسیون قاطعانه با این موضوع برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد حاشیه ایجاد کند و بی نظمی به وجود بیاورد.

به گزارش فارس، د ردومین مرحله لیگ برتر استقامت و تایم تریل که به میزبانی تبریز در حال برگزاری است خلیل خورشیدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز توانست به عنوان قهرمانی استقامت دست یابد. حمید پورهاشم از تیم دانشگاه  آزاد دوم شد و علی اصغر موسی زاده از تیم مس کرمان بر سکوی سومی ایستاد.

 

  • 10:54
  • 1399/07/08
  • 19126