نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد خبر داد

ایمن‌سازی مسیر دوچرخه‌سواری یزد - تفت و افتتاح آن در نیمه مهرماه

«الهه جورابی» دربازدید از مسیر دوچرخه بین شهرهای یزد - تفت، به گزارش هيأت دوچرخه سواري اظهار کرد: خط‌کشی این مسیر دوچرخه‌سواری و بستن ورودی‌های فرعی آن به وسیله موانع فیزیکی و همچنین تامین ایمنی دوچرخه‌سواران در این جاده سلامت، الزامی و در دست اقدام است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، وی در مورد دیگر اقدامات عمرانی برای افزایش ایمنی این مسیر نیز تصریح کرد: به منظور افزایش ایمن‌سازی با انجام اقداماتی مانند نصب گاردریل و همچنین تابلوهای ترافیکی اقدام شده که نصب علائم ترافیکی به تنهایی حدود ٣٠٠ میلیون تومان هزینه با مشارکت شهرداری یزد داشته است.

وی ایجاد این مسیر و پیش‌بینی تمهیدات لازم ایمنی و ترافیکی برای فراهم شدن بستر مناسب دوچرخه‌سواری خانواده‌ها و علاقمندان را لازم دانست و گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهرداری شهر دوچرخه‌ها بر ضرورت توسعه حمل و نقل پاک و انسان محور است.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان به نقش و تاثیرگذاری حمل و نقل شهری در حفظ محیط زیست و توسعه پایدار اشاره و تصریح کرد: شهرداری یزد به عنوان یکی از مناطق پیشرو در توسعه دوچرخه‌سواری از دیرباز با هدف اشاعه و توسعه فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک در زمینه فعالیت‌های عمرانی خود، نسبت به ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری یزد – تفت اقدام کرده است.

جورابی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور اشاعه و توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک، مسیر دوچرخه‌سواری یزد - تفت با حضور مقامات کشوری نیمه مهرماه افتتاح می‌شود.

  • 12:07
  • 1399/07/09
  • 27998