گفت وگو با رئیس کمیته داوران

صفاپور : مسیر مسابقات از امنیت بالایی برخوردار بود

مرحله دوم مسابقات جاده آقایان در حالی در تبریز به پایان رسید که رئیس کمیته داوران معتقد است مسیر مسابقه از امنیت بسیار بالایی برخوردار بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، محمدرضا صفاپور رئیس کمیته داوران گفت: در داوری مسابقات جاده ، شرط اول برای برگزاری ، امنیت مسیر مسابقه است که همواره در تبریز به دلیل برگزاری تور ، کاملا هماهنگی خوبی بین مسئولین شهر ، راهنمایی و رانندگی و راهور مشاهد می شود و در این دوره از مسابقات تمام موارد امنیتی به خوبی انجام گرفت.

وی افزود: مسیر مسابقه استقامت بسیار فنی و سنگین بود، نتایج مسابقه استقامت کاملا بیانگر این شرایط سخت مسیر مسابقه بود چرا که از ۶۵ نفر شرکت کننده در خط استارت فقط ۲۲ نفراز خط پایان گذشتند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه خاطر نشان کرد: در مسیر تایم تریل انفرادی برای اولین بار مسابقه برگزار می شد، که مسیر کاملا بسته و از امنیت بسیار بالایی برخوردار بود.

صفاپور با اشاره به اینکه در مجموع مسابقات به خوبی برگزار شد اظهار داشت: به غیر از اتفاق غیر ورزشی که در مسابقه استقامت افتاد، و بلافاصله کمیته فنی مسابقات با حضور دبیر فدراسیون تشکیل شد و بر اساس قوانین هر دو ورزشکار را از نتایج مسابقات استقامت حذف و اجازه استارت برای مسابقه تایم تریل را نیز ندادیم، در کل مسابقات به بهترین نحوه برگزار شد.

  • 18:51
  • 1399/07/09
  • 53120