گفت وگو با رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان

حیرتی : با وجود کرونا سعی کردیم فعالیت های خوبی در شش ماهه نخست سال انجام شود

تشدید ویروس کووید ۱۹ هر چند باعث شد تا از ابتدای سال بسیاری از مسابقات ورزشی از جمله دوچرخه سواری تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد و باعث لغو مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی شود اما اقدام و برنامه ریزی خوب روسای هیات ها موجب تا عملکرد خوبی در شش ماهه نخست رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، سید ایمان حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان در این باره گفت : با توجه به اینکه برای امسال برنامه های خوبی در زمینه قهرمانی و همگانی تدوین شده بود اما متاسفانه بیماری کرونا باعث لغواغلب رویدادها شد اما با این حال سعی کردیم فعالیت های خوبی در شش ماهه نخست سال انجام شود. ما توانستیم در ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با 1280 امتیاز در رتبه چهارم قرار بگیریم عنوانی که بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: در فصل 98 حدودا 17 مرحله مسابقات لیگ استانی برگزار کردیم در بخش کورسی و کوهستان و در 2 قسمت بانوان و آقایان. حتی حضور تیم کاملا بومی استان گیلان در لیگ برتر سرعت و نتایج بدست آمده آن،  این انگیزه را به استان داد تا همزمان با افتتاح پیست رشت میزبان لیگ برتر سرعت در فصل جدید باشیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان در ادامه خاطر نشان کرد : فعالیت خوب و چشمگیر همکاران مان درکمیته همگانی هیات استان در فصل گذشته که از سوی فدراسیون هم مورد تقدیر قرار گرفت در 6 ماهه نخست امسال توانست با اخذ مجوز های لازم برنامه های خوبی را تدارک ببینند که از جمله مهمترین برنامه های کمیته همگانی میتوان به همایش تقدیر از کادر درمان بیمارستانها،همایش روز جهانی بدون خودرو،روز مبعث رسول اکرم(ص)هفته هوای پاک، و رونمایی از البسه تیمی کمیته همگانی اشاره کرد.

حیرتی در ادامه اظهار داشت : از دیگر اقداماتی که در این مدت انجام شد ، برگزاری مسابقات استانی در بخش لیگ کوهستان (بندر کیاشهر) لیگ کورسی جاده(منطقه آزاد انزلی)لیگ سرعت(پیست سپهبد سلیمانی رشت)لیگ کوهستان بانوان (رشت سردار جنگل) از مهمترین فعالیت های بخش قهرمانی فصل جدید هیات گیلان بود که بازتاب بسیار خوبی در سطح استان بوجود آورد.همچنین به حضور تیم هیات گیلان در لیگ کوهستان تهران ، لیگ برتر سرعت مشهد هم می توان اشاره نمود.

وی در خاتمه درباره برنامه های فرهنگی هیات در سال 99 گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات برنامه های خوب فرهنگی در سطح استان صورت گرفت که می توان به امضا تفاهم نامه بین هیات گیلان و دانشکده تربیت بدنی ، معرفی اعضای جدید هیات رییسه هیات استان با حضور فرماندهی پلیس راه استان و فرماندهی پلیس راهور استان در بدنه هیات ، ادامه روند دوره های آموزشی برای نفرات استعدادیابی شده در سال 98 ، پیگیری در خصوص بهره برداری پیست سرعت رشت ، در اختیار گذاشتن 3000 متر زمین جهت ساخت پیست بی ام ایکس توسط اداره کل ورزش و جوانان. و برگزاری جلسات با هیات ها و اعضای کمیته همگانی هیات شهرستانها اشاره نمود.

  • 11:12
  • 1399/10/02
  • 20231