گفت و گو با رئیس هیات دوچرخه سواری استان سمنان

ترحمی : مهمترین هدفم را در بحث استعدادیابی اجرا می کنم

مجمع انتخاباتی استان سمنان در حالی هفته گذشته به پایان رسید که ترحمی توانست برای ۴ سال به عنوان رئیس هیات استان سمنان انتخاب شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ،  محمدعلی ترحمی رئیس جدید هیات سمنان گفت: از سال ۶۷ وارد دنیای دوچرخه سواری شدم ، سابقه زیادی در این عرصه دارم و با شناخت کامل پا در این عرصه گذاشتم . از سال ۹۰ بعنوان مربی در خدمت دوستان بودم و قبلا از اینکه کاندید شوم در سال ۹۸ رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان سمنان فعالیت داشتم .

وی افزود: بی شک اهداف زیادی برای پیشرفت دوچرخه سواری در استان خواهم داشت که مهمترین آن بحث استعدادیابی است. باید در بحث استعداد یابی با همکاری آموزش و پرورش که دارای پتانسیل بالقوه بوده و البته با مدیریت صحیح آن را به بالفعل تبدیل کرد تا انشاله به نحوه صحیح استفاده لازم را از آن ببریم.

ترحمی در ادامه خاطر نشان کرد: بی شک یکی از دلایل موفقیت در جامعه دوچرخه سواری ،ایجاد همدلی بین ورزشکاران، مربیان و داوران جهت بهبود وضع موجود و ارتقاء کمی و کیفی آن است که انشاله با قدم های مثبتی که دراین راه انجام خواهد شد می توانیم روند رو به رشدی را برای این رشته پرطرفدار پیش بینی کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری سمنان خاطر نشان کرد: از موارد مهمی که استان سمنان نیازمند آن است بحث احداث پیست دوچرخه است. ایجاد پیست های BMX در چهار شهرستانهای دارای امکانات با همکاری شهرداریها یکی از برنامه های آتی خواهد بود که باید در راستای اعتلا و پیشرفت این رشته المپیکی گام برداشت هر چند که ایجاد باشگاه های دارای ظرفیت و فضای مناسب  با در نظر گرفتن واگذاری خدمات به بخش خصوصی هم می تواند اقدامات خوبی انجام داد.

وی در ادامه افزود: فعال نمودن کمیته های مختلف جهت ارتقاء هرچه بیشتر ورزشکاران از جمله آموزش، مربیان، مسابقات، پیشکسوتان، داوران، اقتصادی(جذب اسپانسرینگ) و ایجاد کمیته راهبردی جهت برنامه‌ریزی بهتر با حضور مؤثرین استانی از قبیل مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، استانداری و شرکت شهرکهای صنعتی از جمله برنامه هایی است که باید با برنامه ریزی درست آن را به سرانجام رساند.

ترحمی در خاتمه با اشاره به انجام فعالیتهای فرهنگی تاکید کرد: همکاری با هیأت همگانی استان برای جذب استعداد و برگزاری تورهای گردشگری ( سه شنبه های بدون خودرو) و انجام برنامه های فرهنگی از دیگراقدامات ما در هیات استان خواهد بود ضمن اینکه باید برنامه زمانبندی دقیقی جهت برگزاری مسابقات در رده های مختلف و اعزام تیم ها به مسابقات کشور داشته باشیم.

 

  • 14:48
  • 1399/10/09
  • 25598