گفت وگو با مدیر تیم های ملی:

احمدی : برای رسیدن به قدرت اول آسیا نباید فرصت سوزی کنیم / در نبود سرپرست دست روی دست نمی گذاریم

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری ماده استقامت آقایان در حالی از روز شنبه آینده در کمپ تیم ملی آغاز می شود که بعد از اتمام دوره مدیریتی خسرو قمری هنوز وزارت ورزش سرپرستی را مشخص نکرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، علیرضا احمدی مدیر تیم های ملی درباره برگزاری اردوی تیم ملی استقامت گفت: ما برای رسیدن به قدرت اول آسیا نمی توانیم فرصت ها را از دست بدهیم. همین الان هم برگزاری اردوی بسیار دیر است. متاسفانه کرونا بسیاری از برنامه ریزی های ما را مختل کرد اما به هر حال با برنامه ریزی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که هر چه زودتر برای مسابقات آسیایی امارات اردوی تیم ملی آقایان را برگزار کنیم .

وی افزود: درست است که دوره مدیریتی آقای قمری به پایان رسید و هنوز هم سرپرستی هم انتخاب نشده اما این باعث نمی شود که ما دست روی دست بگذاریم و منتظر بمانیم. آقای قمری و سلگی و من برحسب وظیفه و اخلاق حرفه ای پیشنهاد برگزاری اردو را داشتیم که زودتر این اردو برگزار شود که خوشبختانه امر محقق شد و با هماهنگی های لازم این اردو از روز شنبه برگزار می شود.

احمدی در ادامه خاطر نشان کرد : در تمام دورانی که در ورزش دوچرخه سواری بودم باید اذعان کنم که مدیریت آقای قمری بی نظیر بود. درک مسائل و شناخت نقاط قوت و ضعف در این رشته بسیار مهم است که به واقعه آقای قمری در همه آنها شناخت کامل داشت.من به شخصه حتما از نظرها و ایده های ایشان استفاده خواهم کرد چرا که معتقدم تجربه چندین ساله ایشان می تواند کمک بزرگی به جامعه دوچرخه سواری داشته باشد.

مدیر تیم های ملی در ادامه خاطر نشان کرد:مثل قبل با برنامه ریزی صورت گرفته برای رسیدن به سکوی اول آسیا تلاش می کنیم . شاید کرونا کمی برنامه ای ما را کمرنگ تر کرده باشد اما ما جزو اولین فدراسیونی بودیم که لیگ را با جدیت برگزار کردیم و بازهم با تمام مشکلاتی که وجود دارد از چند روز دیگر استارت اردوهای تیم ملی را آغاز کرده ایم تا انشاله با آمادگی کامل راهی مسابقات آسیایی شویم.

  

  • 14:43
  • 1399/10/14
  • 17312