داوری: زخم خورده همه رشته‌ها هستم/ قصدی برای حضور در انتخابات دوچرخه‌سواری ندارم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: من زخم خورده همه رشته‌ها هستم و از دوچرخه سواری هم شناخت دارم.

 

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان سرپرست و اینکه آیا با این رشته آشنایی دارد یا خیر، اظهار داشت: بله، زمانی که در خراسان رضوی مدیرکل بودم، با این رشته آشنایی داشتم و قهرمانانی از این استان در تیم‌های ملی حضور داشتند و شناخت دارم.

* زخم خورده همه رشته‌ها هستم

وی ادامه داد: من به نوعی زخم خورده همه رشته‌ها هستم و در فدراسیون‌های مختلف فعالیت کرده‌ام. بنابراین دوچرخه سواری هم یکی از آنها است.

* تورم موجود خلعی را برای تکمیل ساختمان فدراسیون ایجاد کرده است

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد تکمیل پیست بی ام ایکس و ساختمان جدید فدراسیون گفت: امروز با مهندس ناظر پیست صحبتی را داشتم و در حال انجام است. در مورد ساختمان جدید هم کارهای خوبی شده‌، اما به دلیل تورم موجود در جامعه خلعی ایجاد شده است که تلاش می‌کنیم این مشکل حل شود.

داوری در مورد اینکه آیا در دوره سرپرستی شما ساختمان فدراسیون تکمیل می‌شود یا خیر، عنوان کرد: سعی ‌مان را می‌کنیم که به سرانجام برسد. بودجه باشد مشکلی برای تکمیل وجود ندارد.

* تغییراتی نخواهیم داشت/ نامزد نمی‌شوم

وی در مورد اینکه تغییراتی در بدنه فدراسیون صورت خواهد گرفت یا خیر، تاکید کرد: اصلا این اتفاق نخواهد افتاد. در فدراسیون‌های قبلی هم که رفتم تغییری نداشتم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه در بوکس و والیبال ‌نام‌تان برای نامزدی مطرح شد و آیا اینجا هم قصد نامزدی دارید یا خیر، گفت: قصد نامزدی ندارم و تلاشم فقط برای برگزاری هرچه زودتر مجمع خواهد بود.

  • 12:17
  • 1399/10/27
  • 36736