رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی:

هاشم کندی : تبریز آیتم های "شهر ملی دوچرخه ایران" را دارد

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری پیگیر "شهر ملی دوچرخه ایران" برای شهر تبریز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، دکتر رسول هاشم کندی ضمن دیدار با افشین داوری سرپرست و محسن سلگی دبیر فدراسیون پیگیر "شهر ملی دوچرخه ایران" برای تبریز شد و گفت: جلسه بسیار خوبی با سرپرست و دبیر فدراسیون  داشتم و درباره موضوعات مختلف از جمله احیاء دوباره تیم پتروشیمی ، نحوه برگزاری تور آذربایجان و چگونگی جذب اسپانسر گفت وگو و تبادل نظر شد.

وی افزود: درباره "شهر ملی دوچرخه ایران " برای تبریز باید آیتم های زیادی را دارا بود که استان ما بیش از ۳۰ مورد آن را دارد . مهمترین ها آنها در بخش همگانی و بخش همایش ها و رویدادها خلاصه می شود که در بخش دوم استان ما حرف زیادی برای گفتن دارد اما می پذیرم که در بخش همگانی کمی ضعیف هستیم که آن هم متوجه هیات نیست بلکه شهرداری استان باید همکاری بیشتری با هیات داشته باشد و با آماده سازی و درست کردن زیر ساخت ، فرهنگ دوچرخه سواری را بیش از پیش ترویج دهیم . در کل به نظرم تبریز می توانند ، شهر ملی دوچرخه ایران باشد.

هاشم کندی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا تصمیم گرفتیم تا تور آذربایجان را از خرداد به مهر عقب بی اندازیم تا انشاله بتوانیم با خیال آسوده مسابقه را برگزار کنیم . سعی کردیم با وقفه سه ماه این مشکل برطرف شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد : از آذربایجان شرقی ستایش وجدی و دادگر به اردو دعوت شدند که ضمن پیگیر شدن تمریناتشان آرزوی موفقیت برای آنها دارم .

وی در پاسخ به این سئوال که چرا آذربایجان شرقی در بخش سرعت ضعیف است اظهار داشت: این موضوع برمی گردد به عقبه و سابقه تبریز . ما سالیان سال است که در بخش استقامت در صدر هستیم و ملی پوشان خوبی داریم .مربیان  و دوچرخه سواران هم قاعدتا به این رشته سوق پیدا کردند اما بعد از ساخت پیست سرعت جوانان زیادی رو به سرعت آوردن که دعوت ستایش وجدی به اردوی تیم ملی موید این موضوع است. امیدوارم در سال بعد نفرات بیشتر از استان ما به اردوی تیم ملی سرعت دعوت شوند.

  • 09:19
  • 1399/11/12
  • 18723