رئیس هیات دوچرخه سواری قشم:

اشتری : قشم میزبان خوبی در راه آماده سازی ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود /  ساماندهی قدم موثر در گام اول است  

جزیره قشم از جمله مکان هایی است که می تواند با استعدادیابی مناسب و شرایط اقیلمی خوبی که دارد در آینده حرف های زیادی در رشته دوچرخه سواری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، اشتری رئیس هیات قشم گفت: اولین قدم ما در این چند ماهه ساماندهی و شناسایی دوچرخه سواران است. شناسايي دوچرخه سواران فعالان و علاقه مندان که در سطح جزيره می تواند قدم موثری در گام اول باشد. 


وی افزود: طبق برنامه ریزی که داشتیم باید کسانی که دراین راه تجربه لازم را دارند و کسانی که علاقمند به رشته دوچرخه سواری هستند را جذب و سعی کنیم در این راه استعدادیابی هم انجام پذیرد. 
اشتری در ادامه خاطر نشان کرد: در راستا بحث توسعه فرهنگ دوچرخه سواری برنامه سه شنبه هاي بدون خودرو را در قشم شروع كرديم و يك همايش عمومي در سطح شهر با ۵۰ دوچرخه سوار برگزار کردیم که انصافا با استقبال و بارتاب خوبی همراه شد. 
رئیس هیات دوچرخه سواری قشم در ادامه اظهار داشت : انشاله یکی از مهمترین برنامه های امسال بحث میزبانی از تیم ملی دوچرخه سواری است که قطعا قشم میزبانی خوبی در راه آماده سازی ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود. 
وی با اشاره به بحث برگزاری کلاس های آموزشی گفت: یکی از اهداف ما خلاصه میشود در بحث برگزاری کلاس های آموزش و استفاده از مربیان و مدرسان ، چرا که با برگزاری این نوع کلاس ها می تواند در پیشیرد فرهنگ دوچرخه سواری نقش بسزایی را بوجود آورد.
اشتری در خاتمه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی گفت: تاکید زیادی داریم که این رشته را در رده نوجوانی آغاز کنیم. هر چه بتوانیم از پایه این موضوع را قوی کنیم بی شک در آینده منتظر خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم بود

  • 14:57
  • 1399/11/14
  • 20848