دنیا زالی دختر نوجوان نخبه کازرونی

دوست دارم با رعایت فرهنگ رانندگی در جاده ها راحت تر تمرین کنم

دوچرخه سوار نوجوان کازرونی آنقدر در مسابقات استانی خوش درخشید که سال گذشته در بین ۶ ورزشکار نخبه استعدادهای برتر رشته دوچرخه سواری در سال ۱۳۹۸ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، دنیا زالی نوجوان ۱۳ ساله کازرونی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تقریبا ۲ سال که به صورت حرفه ای دوچرخه سواری می کنم و این بابت بسیار خوشحال هستم. مسابقات زیادی شرکت کردم که درمسابقات دوچرخه سواری شهرستان کازرون به مقام قهرمانی رسیدم و در استان فارس هم عنوان قهرمان و نایب قهرمانی را کسب کرده ام.

وی در ادامه افزود: سال گذشته از طرف فدراسیون به خاطر کسب مقام هایی که داشتم در بین ۶ دوچرخه سوار نخبه و با استعداد شناخته شدم که مدتی را در اردوی تیم ملی سپری کردم.

زالی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمربناتم را در خانه روز ۲ ساعت پیگیری می کنم و در صورت اجازه در خارج از خانه تمریناتم را ادامه خواهم داد.

دوچرخه سوار نخبه کازرونی افرود: یکی از مهمترین موضوعاتی که برای ما هیشه دغدغه بوده بحث امنیت و فرهنگ رانندگی است. من در این جا همیشه با این مشکل روبرو بوده ام و جز خانواده ام کسی نتوانسته حمایتم کند. درباره شرایط و هزینه های مالی این رشته هم باید بگویم بسیار زیاد است. یکدست لباس دوچرخه سواری برای من نزدیک یک میلیون هزینه دارد که پدرم آن را برایم تهیه می کند این به غیر از استهلاک و وسایل دوچرخه می باشد.

وی افزود: از هیات استان تقاضا دارم تا درباره امنیت ما در جاده ها با راهور چاره ای بی اندیشند تا ما راحت تر بتوانیم تمرینات مان را پیگیری کنیم. برای من خانواده ام بیش از هزینه ؛ بحث امنیت در درجه اول قرار دارد و امیدوارم حل شود.

  • 16:25
  • 1399/03/12
  • 21589