دلیل حضور نامزد انتخابات دوچرخه‌سواری در جلسه علی‌نژاد و داوری مشخص شد

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری دلیل حضور نامزد انتخابات در جلسات فدراسیون را کمک به کارهای عمرانی اعلام کرد.

 

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور نامزد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در جلسات این فدراسیون و شائبه‌های به وجود آمده برای مهندسی انتخابات اظهار داشت: محمود رشیدی به عنوان مشاور در کارهای عمرانی به ما کمک می کند و در این مدت نیز کارهای زیادی را انجام داده است. در مجموع اگر نباشد، کارمان لنگ است. او در همین تهران برج می‌سازد و ما هم از او کمک گرفتیم. در بحث مصالحی دست‌مان را گرفت و برای آسانسور نیز 400 میلیون تومان از طریق او به نفع‌مان شد.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پس از جلسه علی‌نژاد در فدراسیون ، رشیدی ئیس آینده دوچرخه سواری باشد، گفت: من دیگر این را نمی‌دانم و مجمع باید تصمیم بگیرد. اینکه گفته می‌شود حضور او به خاطر انتخابات است، اصلا اینطور نیست، چون ما یک کلمه هم در جلسات در مورد انتخابات صحبت نمی کنیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد استعفای علیرضا احمدی، مدیر تیم‌های ملی عنوان کرد: او چند وقتی بود که به خاطر مسائل شخصی حرف از جدایی می‌زد و من هم اعلام کردم به حضور او احتیاج داریم. انصافا فرد زحمتکشی است و من هم دوستش دارم. حالا اگر صحبتی هم کرده ما گلایه‌ای نداریم. کاش می‌آمد حداقل با ما خداحافظی می‌کرد.

داوری ادامه داد: حتی به سلگی دبیر سابق فدراسیون نیز گفتم نرو بمان. من برای برگزاری انتخابات ‌آمده‌ام و نیامدم که تعیین کننده باشم.

وی در مورد اینکه کمک وزارت ورزش برای تکمیل ساختمان فدراسیون به کجا رسید، اظهار داشت: خانم فرامرزیان معاون مالی وزارت قول‌هایی را برای کمک داده و حتما هم عمل خواهد کرد.

  • 17:18
  • 1399/12/26
  • 63054