پیام تبریک رییس فدراسیون دوچرخه سواری بمناسبت روز جهانی ورزشی نویسان

دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی روز جهانی ورزشی نویسان را به مدیر مسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی بویژه دوچرخه نویسان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS)  و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد. 

این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است. روزنامه نگاران ورزشی  نه تنها می توانند ارزش های والای انسانی را در ورزش، بلکه در سراسر دنیا، گسترش دهند. به نوبه خودم این روز بزرگ را به مدیر مسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی بویژه دوچرخه نویسان عزیزمان تبریک می گویم.

محمود رشیدی

  • 12:25
  • 1400/04/11
  • 12473