وقتی کارخانه خودرو سازی دوچرخه می سازد

دوچرخه های خاص تیم ملی دوچرخه سواری پیست بریتانیا در المپیک توکیو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،رقابتهای پیست المپیک توکیو از صبح روز دوشنبه 11 مردادماه 1400 آغاز شده است.

نکته ای بسیار خبرساز و جالب حضور تیم ملی دوچرخه سواری پیست بریتانیا با دوچرخه های جدید خود در رشته هایی است که ارتباط مستقیم با تایم گیری دارند.

 

دوچرخه هایی که بین 25 تا 30 هزار پوند ارزش گزاری شده اند و نکته جالب توجه آنها ساخت و طراحیشان توسط دو برنده لوتوس وهوپ، برند لوتوس یکی از تولید کنندگان خودرو در انگلیس و برند هوپ نیز یکی از تولید کنندگان مطرح دوچرخه های کوهستان در انگلیس هستند و همکاری این دوبرند در ساخت یک دوچرخه آیرودینامیک برای پیست موضوع جالبی است.

دوچرخه های جدید تیم ملی انگلیس تغییرات بسیاری داشته است و از جمله مهم ترین آنها به طراحی دوشاخ جلو و عقب آنها می توان اشاره کرد.

دوشاخ هایی که بسیار از حالت دوچرخه های عادی باز تر هستند و تقریبا در راستای پای ورزشکاران قرار گرفته اند.

از تفاوت های دیگر دوچرخه های جدید تیم ملی بریتانیا می توان به طراحی طبق و قامه جدید این دوچرخه ها و کاهش فاصله بین دو پین زنجیر اشاره نمود.

فدراسیون دوچرخه سواری بریتانیا(بریتیش سایکلینگ) از سال 2008 طی پروژه ای بلند مدت برای افزایش سطح علم و دانش دوچرخه سواری در این کشور تمامی مقالات مرتبط رشته دوچرخه سواری که توسط دانشگاه های معتبر دنیا منتشر می شوند را خریداری کرده و نتیجه ی آن را در نتایج سال های اخیر دوچرخه سوار این کشور از جمله کریس هوی ،کریس فرام،بردلی ویگینز و مارک کاوندیش می توان به صورت عینی دید.

هر آنچه که پشت این دوچرخه های خبر ساز بوده است را باید کنار گذاشت و در روزهای آتی دید که آیا بریتانیا موفق می شود با این دوچرخه های جنجالی خود در المپیک توکیو بیشتر از المپیک لندن مدال کسب کند و آیا موفق به ثبت رکورد های جدید خواهد شد.

  • 11:25
  • 1400/05/11
  • 33854