روزبهان: آینده روشنی در انتظار دوچرخه سواری خراسان رضوی است

رئیس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی در خصوص رقابتهای جایزه بزرگ موج های آبی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مهدی روزبهان رئیس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار سایت رسمی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ما امسال در بخش سرعت 10 مرحله مسابقه برنامه ریزی کردیم و در ادامه تصمیم بر این شد تا رقابت های نیمه استقامت نیز انجام شود.
مرحله اول رقابتهای جایزه بزرگ در دو رشته ، مرحله دوم در سه رشته و مراحل و چهارم و پنجم هم در چهار رشته برگزار می شود. در این رقابتها برای هر مرحله مبلغ 200.000.000 ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.
نفرات اول تا دهم هر رشته جوایز نقدی اهدا می شود و این رقابت ها در دو رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار می شود. هدف اصلی هیات دوچرخه سواری استان رشد کمی دوچرخه سواران در بخش جوانان و نوجوانان است و در مرحله پس از شناسایی افراد مستعد و انجام تمرینات تخصصی و ویژه به دنبال افزایش سطح کیفی ورزشکاران هستیم.
باتوجه به این موضوع که رقابتها در سطح کشوری برگزار می شوند ورزشکاران استان این شانس را پیدا می کنند تا سطح آمادگی خود را با رقبای خود در کشور محک بزنند و در نهایت منجر به بهبود عملکرد دوچرخه سواران استان در قهرمانی کشور، اردوهای تیم ملی و از همه مهم تر رقابت های آسیایی خواهد شد.
در بخش استقامت مسابقات جایزه بزرگ بینالود را برگزار خواهیم کرد، این رقابت ها طبق برنامه ریزی صورت گرفته در شهریور ماه باید برگزار می شد که بدلیل محدودیت های کرونایی به مهرماه موکول شد. انشاالله با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته به زودی استان خراسان رضوی میزبان رقابتهای کوهستان در سطح کشوری خواهد بود.

  • 10:14
  • 1400/06/16
  • 34284