هاشم کندی: تلاش می کنیم امورات را برای نفر بعدی تسهیل کنیم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: باید یک اساسنامه را به تایید اتحادیه جهانی برسانیم و سپس مطابق آن انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، رسول هاشم کندی درباره قبول مسئولیت سرپرستی فدراسیون دوچرخه سواری و برگزاری انتخابات بیان کرد: امیدوارم در این مدت که هستم امانت دار خوبی باشم و جامعه دوچرخه سواری حواشی را  کنار بگذارد و همدل در کنار هم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. تلاش می کنیم امورات را برای نفر بعدی که می‌خواهد در راس کار قرار بگیرد، تسهیل کنیم و این به نفع ورزشکاران است. من سعی می کنم وظیفه خودم را به نحو احسن انجام بدهم فکر می کنم جامعه دوچرخه سواری نیز با من همکاری خواهد کرد. از آقای رشیدی بخاطر فداکاری که داشت، تشکر می کنم. در اولین فرصت سعی می کنم مقدمات انتخابات را فراهم کنیم اما اساسنامه داخلی را باید به تایید اتحادیه جهانی برسانیم که دیگر مشکلی نداشته باشیم.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد، در  دوچرخه سواری بیش از  یک اساسنامه وجود داشته باشد و کدام اساسنامه قرار است به تایید اتحادیه جهانی برسد گفت: مساله همین است و باید یک اساسنامه را با اتحادیه جهانی قطعی و طبق آن شرایط برگزاری انتخابات  را فراهم کنیم. مساله چالش برانگیز است و ممکن است مقداری زمان بر باشد اما قطعا این کار را انجام می دهیم.

او در مورد تعیین تکلیف تیم های ملی و آغاز برنامه ها برای بازی های آسیایی نیز گفت: هفته بعد ابلاغ های جدید را صادر می کنیم و تلاش می کنیم در امور جاری فدراسیون تعللی پیش نیاد و همه چیز طبق روال عادی انجام شود.  فکر نمی کنم  مشکلی داشته باشیم و کارها طبق روال عادی انجام می شود.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که عنوان می‌شود انتخاب سرپرست مطابق اساسنامه نبوده و نگران نیست دوباره ارسال ایمیل هایی به اتحادیه جهانی آغاز شود؟ تصریح کرد: وزیر پاسخ این دوستان را داده است و نگران این مساله نیستم و  انجام وظیفه می کنم. کسانی که ایمیل می زنند نگران باشند چون پیگرد قانونی دارد و کاری که می کنند خیانت نسبت به مسائل داخلی کشور است.

  • 09:11
  • 1400/07/06
  • 11065