برگزاری برنامه ورزشی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی دوچرخه سواری و محیط زیست در قزوین

هيات دوچرخه سواري شهرستان قزوين با همكاري انجمن دوستداران دوچرخه به مناسبت روز جهاني دوچرخه و  محيط زيست برنامه سه شنبه هاي بدون خودرو را با موضوع فرهنگی-ورزشی-اجتماعی محیط زیست برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ؛ در این برنامه فرهنگی - ورزشی و به جهت فرهنگسازي و همچنین گراميداشت  روز جهانی دوچرخه و روز جهانی محیط زیست حدود ۷۵ نفر از رکاب زنان و دوچرخه سواران حامی محیط زیست  شرکت کردند.
رکاب زنان مسیر میدان عدل - میدان آزادی - بازارسنتی و در ادامه خیابان های نواب تا مجتمع ادارات را طی نموده و در انتها در مراسمی که در محل ساختمان مرکزی اداره کل محیط زیست استان به همین منظور و در محوطه باز این اداره کل پیش بینی شده بود، شرکت کردند .

در ادامه این برنامه ابتدا حسن عباس نژاد،مدیر کل محیط زیست استان قزوین ضمن اشاره به نامگزاری سال ۹۹ به سال "جهش تولید " از سوی مقام معظم رهبری به جهش در فرهنگ سازی نگهداری و حفظ و حراست از محیط زیست ؛ همت و تلاش دوچرخه سواران را ستوده و از این اقدام شایسته ، تقدیر و تشکر بعمل آورد .
 در انتهای این مراسم خطیبی، رئیس کمیته همگانی هیات دوچرخه سواری استان قزوین نیز ضمن اشاره به اینکه این مراسم ششمین سال متوالی است که انجام میشود ، آمادگی کامل هیات دوچرخه سواری را جهت همکاری های بیش از پیش در جهت حفظ محیط زیست اعلام کرده و در پایان این برنامه لوح تقدیر و سپاس نیز برسم یادبود به مدیر کل محیط زیست استان قزوین اهداء شد .

  • 15:29
  • 1399/03/20
  • 27608