پرویز مردانی فاتح جایزه بزرگ پولادکف

با اتمام مسابقه كراس كانتري المپيك مردان بزرگسال، بانوان بزرگسال و نوجوانان، نفرات برتر معرفي شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان فارس، در اين دور از مسابقات كه در محل پولادكف امروز جمعه ٢٣ مهرماه برگزار شد، در بخش مسابقه كراس كانتري المپيك مردان بزرگسال، آقايان؛ پرويز مرداني از تبريز، فرشيد صلاحيان از كازرون، پرهام شهسواري از كرج، نيما جمشيدي از سپيدان، علي ظهراب زاده از تبريز، رضا نفري از مرودشت، حامد حسن پور از قاين، حامد سليميان از زرين دشت، عرفان دانشمند از بندرعباس و محمد شكوئي از كازرون به عنوان نفرات برتر معرفي شدند.

همچنين در بخش  كراس كانتري المپيك نوجوانان، آقايان؛ اميرمحمد سلوكي از كازرون، اميرعلي پيروي از كازرون، طاها قاسم نژاد از شيراز، اليكا يوسفي از اصفهان، دنيا زالي از كازرون و آلاء صالح رياحي از اصفهان حائز رتبه هاي برتر شدند.

گفتني است، در بخش مسابقه كراس كانتري المپيك بانوان بزرگسال هم خانم ها؛ مونا فرح بخشيان از تهران، فاطمه عباسي از كازرون، فرانك شاه زيدي از اصفهان، سميرا ميري از شيراز، شقايق معظم از زرين شهر، پريسا بيگي از زرين شهر، زهرا نوذري از سپيدان، فاطمه قاضي زاده از اوز، پريسا دهقاني از شيراز و ونوس صادق زاده از شيراز به عنوان نفرات برتر معرفي شدند. لازم به ذکر است فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون از نزدیک این مسابقات را نظاره گر بود.
 

  • 15:10
  • 1400/07/23
  • 13116