اسدی: مشکلات قانونی حل شد؛ دوچرخه را به صفرزاده می‌دهیم

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ابتدا باید تکلیف اساسنامه مشخص شود و پس از آن کارهای مربوط به برگزاری انتخابات صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، رسول اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازگردانده شدن دوچرخه‌ به سعید صفرزاده رکابزن المپیکی کشورمان پس از حاشیه‌هایی که پیرامون این موضوع به وجود آمد، اظهار داشت: همان زمان که به عنوان سرپرست منصوب شدم، پیرامون این مسئله گفتم که باید مراحل قانونی طی شود تا دوچرخه در اختیار صفرزاده قرار بگیرد. در اختیار گذاشتن دوچرخه مصوبه هیئت رئیسه را نداشت و به همین دلیل مشکل قانونی به وجود آمده بود. به هر حال پس از صحبت‌ها و اقداماتی که انجام شد، دوچرخه را در اختیار این رکابزن قرار می‌دهیم تا از آن استفاده کند.

وی درباره حضور یک تیم عراقی در لیگ بانوان گفت: حضور تیم‌های خارجی در گذشته نیز رخ داده بود و در واقع اتفاق تازه‌ای نیست. اسپانسری که تیم‌های ما را حمایت می‌کند، درخواست کرد که تیم عراقی در لیگ ایران حضور داشته باشد و ما هم با آن موافقت کردیم.

سرپرست فدراسیون با اشاره به برگزاری تور مرند پس از دو سال تعطیلی، درخصوص حضور 12 نفر در کمیته فنی فدراسیون عنوان کرد: معتقدم هرچه تعداد نظرات در کمیته فنی بیشتر باشد، می توانیم یک موضوع را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بدهیم و در نهایت نیز تصمیمات بهتری بگیریم. از نظر من، حضور این تعداد افراد در کمیته فنی مشکلی ندارد و می‌تواند مثمرثمر هم باشد.

اسدی درباره شرایط برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون و ثبت‌نام از نامزدها گفت: فعلاً که خبری نیست و در واقع هنوز بستر ثبت‌نام و کارهای انتخاباتی آماده نشده است. ابتدا باید تکلیف اساسنامه مشخص شود و پس از آن کارهای مربوطه صورت بگیرد.

  • 17:07
  • 1400/07/28
  • 449298