امضای تفاهم نامه انجمن خیریه مهرانه زنجان با فدراسیون دوچرخه سواری

دکتر هاشم کندی امروز به منظور بازدید از هیات دوچرخه سواری استان زنجان به این استان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، دکتر رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری امروز به زنجان رفت و از هیات دوچرخه سواری این استان بازدید بعمل آورد. در این دیدار فرهاد عصفوری رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گزارشی از عملکرد یکسال اخیر هیات ارائه نمود.

در این دیدار سرپرست محترم فدراسیون دوچرخه سواری همچنین از انجمن خیریه مهرانه زنجان بازدید کرد. در این بازدید دو ساعته نشست مشترکی میان هاشم کندی و مهندس وثوق مدیرعامل این انجمن برگزار شد که براساس تفاهم نامه فی مابین مقرر شد کلیه خدمات درمانی و پزشکی بیماران سرطانی شامل: آزمایشگاه تخصصی سرطانی-  رادیوتراپی- سیتی سیمولاتور-  شیمی درمانی-  پزشکی هسته‌ای- سی‌تی‌اسکن- پت اسکن کامل بدن-  هایپرترمیا ( آماده سازی بیماران سرطانی) بصورت رایگان، با هماهنگی و ارائه معرفینامه فدراسیون در اختیار اعضای هیئت های دوچرخه سواری استان ها و ورزشکاران و مربیان و داوران قرار می گیرد. دکتر هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با تایید این خبر اظهارداشت: این تفاهم نامه را به فال نیک می گیرم و برای کلیه اعضای خانواده بزرگ دوچرخه سواری آرزوی سلامتی و توفیق دارم. انجمن خیریه مهرانه زنجان کار بزرگ و خداپسندانه ای را انجام می دهد و امروز باحضور در این موسسه توانستیم زمینه استفاده و بهره گیری آن دسته از اعضای خانواده دوچرخه سواری که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کنند را در جهت درمان رایگان فراهم کنیم.

بر اساس این تفاهم، فدراسیون دوچرخه سواری نیز در راستای اطلاع رسانی و مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه این انجمن به ویژه در حوزه پیشگیری با  این انجمن همکاری خواهد کرد. لازم بذکر است این دیدار و تفاهم نامه با هماهنگی فرهاد عصفوری ریاست محترم هیات دوچرخه سواری زنجان صورت پذیرفت.