شادنیا: اسپانسر جدید دوچرخه‌سواری کویتی است

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: امیدواریم هر چه زودتر این اساسنامه به تایید فدراسیون جهانی برسد تا با خیال راحت و بدون مشکلات قانونی بتوانیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، فرهنگ شادنیا در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به تاخیر در تایید اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری از سوی فدراسیون جهانی این رشته، اظهار داشت: همانگونه که اخیرا سرپرست فدراسیون هم به این موضوع اشاره کرده بود، برخی بند‌ها نیاز به اصلاحات یا تغییر داشته و ما هم این موارد را با دقت و بنابه نظر فدراسیون جهانی اعمال کرده‌ایم. امیدواریم هر چه زودتر این اساسنامه به تایید فدراسیون جهانی برسد تا با خیال راحت و بدون مشکلات قانونی بتوانیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم.

وی در خصوص قرارداد اسپانسر جدید با فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: این اسپانسر جدید یک شرکت کویتی است که اتفاقا قبلاً هم در ایران و در رشته دوچرخه‌سواری حضور داشته و ما این تفاهم نامه را تمدید کردیم. قرار است این شرکت که اسپانسر تیم کانتیننتال دانشگاه آزاد تبریز شده در تور‌های مختلف اسپانسر این تیم باشد، البته طبق توافق این شرکت کویتی هم رکابزن خود را با ترکیبی از رکابزنان دانشگاه آزاد به تور‌های مختلف اعزام خواهد کرد.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد برنامه تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان، خاطرنشان کرد: تیم ملی در قالب تیم دانشگاه آزاد و با حمایت اسپانسر کویتی در کشور ترکیه اردویی برگزار خواهد کرد و برای بخش بانوان هم در تلاشیم تا از طریق دیگری شرایط اعزام به ترکیه را فراهم کنیم. طبق آخرین اخبار قرار است مسابقات جاده قهرمانی آسیا، فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در تاجیکستان برگزار شود، اما هنوز هم معلوم نیست که این رقابت‌ها در تاریخ مقرر برگزار شود. اگر تقویم فعلی مسابقات دچار تغییر نشود، قطعاً پیش از مسابقات جاده قهرمانی آسیا در ترکیه اردو خواهیم زد.