سلطانی نماینده سابق مجلس نهم و عضو هیات رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری

برگزاری کلاس های آنلاین رسالت واقعی فدراسیون را به صورت مجازی حفظ کرده است

در حالی اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری در سال جدید در محل فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد که نماینده سابق مجلس نهم شورای اسلامی در این جلسه حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، امیر عباس سلطانی نماینده سابق مجلس نهم و عضو هیات رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این جلسه گفت : پس از بازدید از پروژه ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری باید اذعان داشت که این اتفاق یکی از دستاوردهای بزرگ بدست آمده در سال های اخیر در فدراسیون دوچرخه سواری میباشد . احداث یک باب ساختمان اداری جدید ، که در دوران ریاست آقای قمری اتفاق افتاده  ، بسیار ارزشمند است.

وی افزود : از آنجایی که فروش ساختمان قدیم فدراسیون و ساخت بنای فدراسیون جدید ، دارای مشکلاتی زیادی بود بعید می دانستم که این امر اتفاق بیفتد ، اما خوشبختانه با پیگیری های رئیس فدراسیون دوچرخه سواری این کار صورت گرفت ، موضوعی که بنده در دوران ۴۰ سال سابقه مدیریتی ام همچنین چیزی ندیده  بودم که مدیری این همه دلسوزانه و با تمام توان ، پیگیر کارهای فدراسیون باشد و حتی از منافع شخصی اش برای ورزش کشور هزینه کند.

نماینده سابق مجلس نهم در ادامه اظهار داشت : از دیگر اقدامات اساسی و بنیادی که در دوران شیوع ویروس کرونا انجام شده است و همچنان به صورت حرفه ای در حال برگزاری است ، برگزاری کلاس های آنلاین در تمام زمینه های فنی – پزشکی و تخصصی دوچرخه می باشد و رسالت واقعی فدراسیون را به صورت مجازی حفظ کرده است .

سلطانی در خاتمه در مورد موضوعات و مصوبات جلسه صحبت کرد و از کسانی که در راه موفقیت فدراسیون همراه بودند تشکر ویژه داشت .