به ترکیب نهایی در رده بزرگسالان رسیدیم

ابوحیدری: امکانات اردوهای تیم ملی عالی است

مربی تیم‌های ملی سرعت دوچرخه‌سواری معتقد است به ترکیب نهایی در رده سنی بزرگسالان برای حضور در مسابقات آسیایی رسیده است. 

محمد ابوحیدری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی سرعت کشورمان در شهر بم کرمان، اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی در شهر بم سپری می‌کنیم. خوشبختانه دادستان و رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بم نهایت همکاری را با تیم ملی داشتند و اردوی ما در این شهر به‌مدت 5 روز هم تمدید شد.

وی ادامه داد: مجموعه کرمان موتور هزینه‌های لازم برای حضور بیشتر در شهر بم را متقبل شدند. تمرینات بسیار خوبی داشتیم و سعی کردیم رکابزنان را به حد مطلوبی از آمادگی برسانیم.

مربی تیم‌های ملی سرعت ایران افزود: صحبت‌های اولیه با فرماندار شهر اندیمشک خوزستان داشتیم تا بتوانیم در اسفند ماه سال جاری هم یک اردوی 10 یا 15 روزه در این شهر داشته باشیم. بحث امکانات اردو را هم در یک کلمه خلاصه می‌کنم، عالی. چندان فکر نمی‌کردیم امکانات اردو بسیار خوب و بی‌نقص باشد، هم بحث اسکان و هتل و هم بحث فضای تمرینی ایده‌آل بود.

ابوحیدری در رابطه با آمادگی رکابزنان تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی، گفت: ما الآن تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قدرت بچه‌ها را افزایش دهیم. انشالله بعد از فروردین ماه تمامی تلاشمان براین خواهد بود تا روی تمرینات تخصصی پیست و سرعت کار کنیم.