برگزاری اردوها شاهکار بود

حقی: برای کسب مدال تمام تلاشمان را می‌کنیم

مربی تیم‌های ملی استقامت و نیمه استقامت کشورمان گفت: برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی در این شرایط اقتصادی، شاهکار بود.

علیرضا حقی در در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت کشورمان در تهران، اظهار داشت: نسبت به اردوهایی که در جزیره‌ کیش و قشم برگزار کردیم، در بحث دعوت دوچرخه‌سواران در اردوی تهران ریزش داشتیم که مسئله کاملا طبیعی است.

وی ادامه داد: سعی کردیم به ترکیب نهایی دست پیدا کنیم. چون بعد از اتمام مسابقات بین‌المللی ترکیه که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، تیم ملی به ایران برنمی‌گردد و مستقیم ترکیه را به مقصد تاجیکستان که میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است، ترک می‌کند. البته نفرات نهایی هم مشخص است اما برای اینکه حرف و حدیثی در این رابطه رخ ندهد، در چند روز آینده هم انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم.

مربی تیم‌های ملی استقامت و نیمه استقامت ایران در خصوص اعزام تیم به مسابقات ترکیه، گفت: برای رقابت‌های ترکیه 6 دوچرخه‌سوار اعزام می‌شوند که 4 رکابزن در رده سنی بزرگسالان و 2 رکابزن در رده سنی امید خواهیم داشت. امیرحسین جمشیدیان هم در حال حاضر ترکیه است و محمداسماعیل چایچی هم با یک تیم ترکیه‌ای قرار است در مسابقات حضور داشته باشد.

حقی ادامه داد: در نهایت از 6 رکابزن رده سنی بزرگسالان ما 4 نفر را به مسابقات آسیایی تاجیکستان اعزام می‌کنیم. رکابزنان امید و جوانان را هم در این لیست خواهیم داشت اما در تلاش هستیم که اگر بتوانیم بودجه‌ای برای حضور در رقبات‌ها اضافه کنیم، قطعا دوچرخه‌سواران آماده‌ای در لیست داریم که در صورت امکان بتوانیم تعداد بیشتری از رکابزنان را در مسابقات آسیایی تاجیکستان داشته باشیم. تمام تلاشمان این است که در مسابقات آسیایی و حتی مسابقات ترکیه مدال کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تمامی اعضای تیم ملی از برگزاری اردوهای تدارکاتی رضایت کامل را داشتند و معتقدم که در این شرایط اقتصادی، برگزار چنین اردوهایی شاهکار بوده است که از سرپرست و تمامی اعضای فدراسیون بی‌نهایت متشکریم. موضوع دوچرخه و تجهیزات بروز هم خریداری شود، مطمئنا می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم که البته این قضیه از عهده فدراسیون خارج است و باید نهادهای بالادستی وارد این مبحث شوند.