ناطقی: شاهد تخصصی‌ترین دوره فدراسیون دوچرخه‌سواری هستیم

رکابزن تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران معتقد است جایگاه صحیح و درست باعث شده است تا فدراسیون دوچرخه‌سواری شاهد تخصصی‌ترین دوره خود باشد.

مهدی ناطقی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران در تهران، اظهار داشت: اردوهای بسیار خوب و فنی برگزار کردیم و در هر 2 رشته استقامت و تایم تریل تیم بسیار خوبی داریم.

وی ادامه داد: قبل از اعزام به مسابقات آسیایی تاجیکستان، ما در رقابت‌های ترکیه شرکت می‌کنیم که حضور در این مسابقه مطمئنا سطح آمادگی همه رکابزنان را افزایش می‌دهد. در 2 سال اخیر نیز به دلیل پاندمی کرونا مسابقه برون مرزی نداشتیم و به همین علت مرور مسائل فنی و تاکتیکی در ترکیه می‌تواند کمک بزرگی برای تمامی اعضای تیم ملی در مسابقات آسیایی تاجیکستان باشد.

رکابزن تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران مطرح کرد: نمی‌توانم پیش‌بینی از مسابقات پیش‌رو داشته باشم اما برای کسب مدال و افتخارآفرینی بسیار خوش‌بینم. تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم و امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری در مسابقات ترکیه و آسیایی تاجیکستان کسب کنیم.

ناطقی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: معتقدم در حال حاضر در بحث مدیریتی تمامی قسمت‌های فدراسیون، افراد و مدیران به‌خوبی و به صورت کامل صحیح در جایگاه صحیح خود ایفای نقش می‌کنند. در کل شرایط مدیریتی و افراد فنی فدراسیون به‌گونه‌ای است که بهتر از دوره‌های قبلی می‌باشد و افراد کارآمد در جایگاه درست و صحیح خود کار می‌کنند و تخصصی‌ترین فدراسیون دوچرخه‌سواری، دوره فعلی است.