فروزان عبداللهی: فدراسیون بهترین امکانات را برای بانوان دوچرخه‌سوار فراهم کرد

رکابزن تیم ملی بانوان ایران گفت: اطلاعات خاصی از رقبای مان در رقابت‌های آسیایی تاجیکستان نداریم اما مطمئنا تمام تلاشمان را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌ها می‌کنیم.

فروزان عبداللهی در در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان کشورمان در جزیره کیش، اظهار داشت: آب‌وهوای شهر تهران برای تمرین رکابزنان چندان مناسب نیست و به همین علت اردوی کیش چند روزی هم تمدید شد.

وی ادامه داد: خوشخبتانه راننده‌های جزیره کیش هم از لحاظ فرهنگ رانندگی و خلوت بودن جاده‌های این جزیره شرایط بسیار خوبی دارند و از همه جهت شرایط دست به دست هم داده است تا بتوانیم بهترین تمرینات را برگزار کنیم.

رکابزن تیم ملی بانوان ایران گفت: سرپرست و نائب رئیس بانوان فدراسیون بهترین امکانات را برای ما ایجاد و در هر 3 اردویی که برگزار کردیم بهترین امکانات را برای بانوان دوچرخه‌سوار فراهم کردند. ما هم امید داریم تا بتوانیم با ارائه عملکرد قابل قبول، جواب زحمات مسئولان را بدهیم.

عبداللهی در ارتباط با آمادگی بانوان رکابزن برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی تاجیکستان، مطرح کرد: در مدت 2 سال پاندمی کرونا ما مسابقات خاصی در قاره آسیا نداشتیم و اطلاعات خاصی هم از رقیبانمان نداریم. حریفان هم مطمئنا با قدرت در مسابقات حاضر می‌شوند اما ما نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور و فدراسیون هم به‌گونه‌ای است که برگزاری چنین اردوهایی بسیار سخت است و از این جهت باید قدردان زحمات مسئولان فدراسیون باشیم. امیدوارم اعتمادی که کمیته ملی المپیک به بانوان دوچرخه‌سوار داشته است کماکان ادامه‌دار باشد و ما نیز بتوانیم جواب زحمات و اعتماد مسئولان را بدهیم.