خادمی: تعویق مسابقات آسیایی هندوستان به نفع من شد

رکابزن تیم ملی سرعت ایران گفت: تعویق 3 ماهه مسابقات آسیایی هندوستان به نفع من شد و توانستم با داشتن زمانی مناسب، تمرینات بهتری داشته باشم.

احسان خادمی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی سرعت ایران در شهرستان بم، اظهار داشت: در 2 اردوی نخست تدارکاتی که به ترتیب در رشت و اهواز برگزار کردیم، تمرینات قدرتی مدنظر کادرفنی تیم ملی بود. اردوی بم نیز از این قاعده مستثنی نبود و تمرینات قدرتی بسیار عالی و پرفشاری را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: رایزنی‌های که مدیران فدراسیون با مسئولان استانی استان‌های گیلان، اهواز و کرمان داشت، اردوهای بسیار خوبی برگزار کردیم و به لحاظ امکانات هم ما در این اردوها هیچ کمبودی نداشتیم. امیدوارم اردوی چهارم که سیزدهم اسفند ماه سال جاری در آبادان قرار است برگزار شود، با در اختیار داشتن چنین امکاناتی ما شاهد تمرینات پرفشار و قدرتمندی باشیم.

رکابزن تیم ملی سرعت ایران در ارتباط با سطح آمادگی رکابزن تیم ملی سرعت، گفت: همه رکابزنان به عالی‌ترین سطح آمادگی رسیدند و شرایط تمرینات به‌گونه‌ای بوده است که می‌توانم بگویم که همه دوچرخه‌سواران در یک سطح هستند و واقعا نمی‌توان گفت که کدوم رکابزن برتری دارد.

خادمی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تعویق 3 ماهه مسابقات آسیایی هندوستان به نفع من شد، چون به لحاظ بدنی شرایط چندان ایده‌آلی نداشتم و در این مدت و با اردوهایی که برگزار شد توانستم خودم را به آمادگی قابل قبولی برسانم و امیدوارم با برگزاری تمرینات تخصصی و تاکتیکی که با آغاز سال جدید خواهیم داشت، به مرز آمادگی برسیم و بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.