خاتونی: حضور در مسابقات ترکیه محک بسیار خوبی برای رکابزنان است

رکابزن تیم ملی بانوان ایران گفت: حضور در مسابقات ترکیه محک بسیار خوبی برای تیم ملی کشورمان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی تاجیکستان است.

ریحانه خاتونی در در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان کشورمان در جزیره کیش، اظهار داشت: حدود 12 روز در کیش اردو زدیم و تا ششم اسفند ماه اردوی ما در این جزیره تمدید شد.

وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی داشتیم و از لحاظ امکانات فدراسیون توانسته بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کند. ما هیچ‌وقت تجربه‌ای نداشتیم که قبل از اعزام مسابقات آسیایی در یک رقابت بین‌المللی شرکت کنیم.

رکابزن تیم ملی بانوان ایران گفت: حضور در رقابت‌های ترکیه نکته بسیار مثبتی برای تیم ملی محسوب می‌شود که قبل از مسابقات آسیایی تاجیکستان آزمون بسیار خوبی برای رکابزنان است و ما قبلا چنین تجربه خوبی نداشتیم که اقدامات مسئولان فدراسیون در این ارتباط قابل تقدیر است.

خاتونی افزود: تیم ملی بانوان ایران پیشرفت بسیار خوبی داشته و مطمئنا با شرایطی که داشتیم امید داریم تا بتوانیم در مسابقات ترکیه و تاجیکستان مدال کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات برخی تجهیزات و دوچرخه کمبود داریم، از این جهت مشکلاتی داریم و باتوجه به شرایط اقتصادی این موضوع از عهده فدراسیون هم خارج است و امیدوارم وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک بتوانند کمک حال فدراسیون و ما دوچرخه‌سواران باشند تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای از ایران در مسابقات آسیایی کشورمان باشیم.