واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به خبر حضور بانوان با لباس قرضی آقایان در مسابقات قهرمانی آسیا

در پی درج خبری درخصوص "مدال آوری تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان ایران با لباس‌های قرضی از تیم مردان" حامد قاسمی عارف مدیر روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از سه روز پیش در کشور تاجیکستات آغاز شده و نمایندگان کشورمان به شایستگی توانسته اند یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز را کسب نمایند. بانوان تیم ملی کشورمان با لباس های مخصوص و رسمی خود در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده اند و این موضوع که با لباس های قرضی آقایان رکاب زدند به هیچ وجه صحت ندارد. 
اما در مورد موضوع تاخیر ارسال لباس های اعضای تیم ملی متذکر می شویم این مشکل تنها درخصوص البسه ورزشی دوچرخه‌سواران ایرانی نبوده و اعضای تیم های ملی عراق، ازبکستان، اندونزی نیز دچار همین مشکل شدند. متاسفانه با دلیل ترافیک پروازی و مسافری در این ایام همه وسایل دوچرخه‌سواران از سوی شرکت هواپیمایی به موقع تحویل داده نشد و بلافاصله کادر فنی تیم ملی این موضوع را با مسوولان برگزاری مسابقات در میان گذاشتند و موافقت آنها را جهت استفاده از لباس دوم تیم ملی جلب کردند. نمایندگان ما در دو بخش آقایان و بانوان در رشته تایم تریل تیمی هیچ مشکل البسه ای نداشتند و به لطف خدا و تلاش ورزشکاران توانستیم مقام سومی را برای کشور عزیزمان بدست بیاوریم. حتی تصویر بالا نشان می دهد که لباس مسابقه اعضای تیم ملی دوچرخه سواری بانوان و آقایان در روز اول مسابقات به چه شکل بوده است.

متاسفانه عده ای در تلاش هستند ارزش این موفقیت های دوچرخه‌سواران کشورمان را که بعد از سال ها ناکامی رخ داده پایین بیاورند و اخبار کذب را در اختیار رسانه های فرصت طلب قرار می دهند.