دیدار رییس کمیته ملی المپیک با رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا

صبح امروز دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک که جهت حضور در هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به تاشکند سفر کرده بود با رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در این دیدار دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به فعالیت های خوب فدراسیون دوچرخه سواری در این مدت و حمایت های صورت گرفته از آن ابراز داشت،برای حل برخی مشکلات پیش آمده خواستار حمایت همه جانبه رییس کنفدراسیون آسیا که نایب رییس جهانی نیز می باشند هستیم.

وی تصریح کرد:انتظار داریم در چنین شرایطی مسئولین کنفدراسیون آسیا به کمک فدراسیونی بیایند که انصافا دارند زحمات زیادی می کشند و به همین دلیل از شما دعوت می کنیم ضمن سفر به تهران از نزدیک شاهد زحمات شبانه روزی مسئولین و خانواده دوچرخه سواران کشورمان باشید.

سپس اسامه الشافر رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت:اتفاقا علاقه زیادی دارم به تهران سفر کنم و از نزدیک شاهد توسعه ورزش کشورتان و دوچرخه سواری باشم و ممنونم که از بنده دعوت کردید.

نایب رییس فدراسیون جهانی تصریح کرد،بسیار خوشحالم که نگاه کمیته ملی المپیک از فدراسیون ها این‌گونه حمایت آمیز است و قطعا ما هم با همین نگاه از فدراسیون دوچرخه سواری ایران در عرصه آسیایی و جهانی حمایت کرده و تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات و دغدغه های احتمالی بکار خواهیم بست و همانطور که گفتید در راستای تعامل و همکاری مسائل برطرف خواهد شد و من هم تمام تلاشم را در همین راستا بکار خواهم بست.

در خاتمه این دیدار رییس اماراتی دوچرخه سواری آسیا گفت سفر به تهران را در دستور کار خود قرار خواهم داد و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.