هاشم‌کندی: سی‌وپنجمین دوره تور ایران_آذربایجان هفتم تا یازدهم مهر ماه برگزار می‌شود

خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر و مساعدت‌های دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توانستیم بدهی یورویی که به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشتیم را پرداخت کنیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری در کشورمان، امسال پس از وقفه 2 ساله برگزار می‌شود.

رسول هاشم‌کندی اسدی سرپرست فدراسیون در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در خصوص برگزاری سی‌وپنجمین دوره این تور عنوان داشت: متاسفانه به دلیل گسترده ویروس کرونا در سطح جهان و بدهی یورویی که داشتیم، نتوانستیم در سال‌های 1399 و 1400 این تور را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر و مساعدت‌های دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توانستیم بدهی یورویی که به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشتیم را پرداخت کنیم و سی‌پنجمین دوره این تور در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در ارتباط با زمان دقیق برگزاری این تور بین‌المللی، مطرح کرد: براساس تقویم ثبت شده برای تور ایران-آذربایجان در اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI)، هفتم مهر 1401 الی یازدهم مهر ماه در 5 مرحله برگزار می‌شود.

هاشم‌کندی اسدی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تابدین لحظه مسیرهای مراحل تور و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این تور بین‌المللی مشخص نشده است. اما تمام تلاش عوامل اجرایی و برگزارکننده این تور برای هرچه بهتر برگزار شدن سی‌وپنجمین دوره این تور خواهد بود.