انعقاد تفاهم‌نامه مالی کمیته ملی پارالمپیک با ۱۱ فدراسیون

تفاهم‌نامه مالی کمیته ملی پارالمپیک با ۱۱ فدراسیون ورزشی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، نشست انعقاد تفاهم‌نامه مالی میان کمیته ملی پارالمپیک و 11 فدراسیون همکار در محل سالن همایش‌های کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

کمیته پارالمپیک به منظور توسعه و حمایت از رشته‌های پارالمپیکی، هر ساله کمک‌های نقدی و غیرنقدی را از طریق انعقاد تفاهم‌نامه مالی به فدراسیون‌های همکار اعطا می‌کند. بدین منظور، جلسه انعقاد تفاهم‌نامه مالی سال 1401 با 11 رئیس و خزانه‌دار فدراسیون شامل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، قایقرانی، تکواندو، تیروکمان، تنیس روی میز، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، تنیس، ترای‌اتلون و سوارکاری برگزار شد. 

مریم مدنی خزانه دار فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این مراسم حضور داشت.

ارائه گزارش کمک‌های مالی کمیته ملی پارالمپیک به فدراسیون‌ها در سال 1400 و همچنین گزارش وضعیت بودجه سال جاری و اعلام میزان و نحوه کمک به فدراسیون‌ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

همچنین پس از بحث و بررسی، تفاهم‌نامه‌های مالی میان کمیته و فدراسیون‌های مذکور منعقد شد و به منظور امکان برنامه‌ریزی بهتر، برای اولین بار حداقل بودجه فدراسیون‌ها مشخص و در تفاهم‌نامه‌ها قید شد.