هاشم‌کندی: در مجمع فردا، فرآیند انتخابات بررسی می‌شود

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در مجمع این فدراسیون در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات و زمان آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا تکلیف فدراسیون مشخص شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، تصریح کرد: طبق اعلام قبلی مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوچرخه‌سواری فردا و در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌های این مجمع بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص فرآیند انتخابات و مسایل پیرامونی آن است.

وی ادامه داد: افرادی که در تهران هستند و یا دسترسی به مجمع دارند به صورت حضوری و سایر نفرات به صورت غیرحضوری در این مجمع حضور خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم مسئولیت و امانتی که بر دوش داریم را به شکلی مطلوب به انجام رسانده و وضعیت دوچرخه‌سواری ایران را پس از مدت‌ها روشن کنیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص اعزام تیم پیست و جاده این فدراسیون به بازی‌های کشورهای اسلامی یادآور شد: تیم ایران چهارشنبه ۱۲ مردادماه راهی ترکیه می‌شود و امیدوارم نتایج خوبی را در این مسابقات رقم بزنند.

وی در واکنش به ارزیابی خود از تیم اعزامی گفت: با توجه به اینکه پس از مدت‌ها در پیست و جاده آسیا عملکرد خوب و موفقی داشتیم به نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی هم خوش‌بین بوده و امیدوارم در این رویداد نیز دوچرخه‌سواری ایران بتواند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و قهرمانان کشورمان با مدال به کشور بازگردند. 

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد به میزبانی شهر قونیه ترکیه آغاز خواهد شد و دوچرخه‌سواران کشورمان باید به مصاف رقبای خود بروند.